Lennufirma riigistamine on 21. sajandil häbiväärne, kommenteeris Estonian Airi Eesti riigile liikumist lennufirma senine väikeosanik, Olev Schultsile kuuluv Cresco
"Me ei ole suutnud identifitseerida Eesti poliitikute sädelevat lennundustarkust," kommenteeris täna Cresco juhtiv Partner Olev Schults. "Estonian Airi avalik subsideerimine mitte ainult ei riku Euroopa Liidu lennundusregulatsioone, vaid ka naeruvääristab ausat konkurentsi ja ettevõtlust." Schults kuulus EA nõukogusse lennufirma erastamisest, ta astus tagasi nõukogu juhi positsioonilt ja lahkub firma nõukogust.
Cresco müüb oma osaluse SASile. Cresco väljumine Estonian Airist on sõltuvuses parlamendi toetusest SASi ja Estonian Airi omavahelisele tehingule, mille realiseerumisel Estonian Air taasriigistatakse.
Seotud lood
Skandinaavia suurim lennufirma SAS lõi täna käed Eesti riigiga Estonian Airi (EA) osaluse müügiks. Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ja SAS asepresident Benny Zakrisson kinnitasid täna Tallinnas lennufirma Estonian Air ostu-müügitehingu
Majandusministri Juhan Partsi sõnul on vastavalt kokkulepitule esimene samm peale lepingute jõustumist planeerida nõukogu.
Täna SASi ja Eesti riigi vahel sõlmitud leppe alusel lennufirma uute omanike ringist välja jääv Olev Schultsi Cresco sai omanikeringist lahkumise "kompensatsiooniks" lahti SASilt saadud laenust.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.