• 11.06.10, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luuakse Eesti logistikaklaster

Esmaspäeval hakkavad rida logistikafirmasid, kõrgkoole ja erialaliite looma viit tegevusala hõlmavat Eesti logistikaklastrit, teatab Logistika ja Transiidi Assotsiatsioon. 
Esmaspäeval, 14 juunil, pannakse üheksateistkümne suurima logistikasektori ettevõtte, kõrgkooli ja erialaliidu poolt alus Eesti logistikaklastri kahe ja poole aastasele programmile. Eesmärkide saavutamisel kavatsevad osalised programmi kolme aasta võrra pikendada.
„Olulisemate logistikaettevõtete pikaajaline töö logistikaklastri strateegia kujundamisel ning konsortsiumilepingu ja tegevuskava ettevalmistamisel on jõudnud lõpusirgele,” ütles logistikaklastri juht Urmas Kõiv. „Oleme veendunud, et uuest klastriprogrammist ei tõuse kasu mitte ainult osalistele vaid logistikasektorile tervikuna ning kindlasti kogu Eesti majandusele ja ühiskonnale laiemalt,” lisas ta. 
Klastri esitlus toimub esmaspäeval, 14. juunil kell 14.00 Vanasadama Jahisadamas (endine C-terminal). Tervitusega logistikaklastri konsortsiumilepingu allkirjastajatele esineb majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Klastri tegevused on jaotatud viide suuremasse alarühma: ühisturundus (peamiselt rahvusvaheline turundus); sisekommunikatsioon ja kogu sektori koostöövõime parandamine; uute toodete väljatöötamine vabade ressursside hõivamiseks; klastri ettevõtete haridusalaste vajaduste väljaselgitamine ja koos kõrgkoolidega vajalike õppekavade loomise algatamine ning infotehnoloogia-alase ühisosa kaardistamine.
Logistikaklastri osalisteks on kõik suuremad infrastruktuuriettevõtted: Tallinna Sadam, Sillamäe Sadam, Eesti Raudtee, Tallinna Lennujaam, Paldiski Sadam; suurimad sadamaterminalid ja raudteeveoettevõtted: Vopak-EOS, ERS, DBT, Alexela Logistics, ESTEVE Terminal, Spacecom; logistika- ja ekspedeerimisfirmad: Smarten Logistics, Contimer, Riigiressursside Keskus, Bominflot; kõrgkoolid: Tallinna Tehnikaülikool ja Mainori Kõrgkool ning erialaettevõtete liidud: Sadamate Liit ja Logistika ja Transiidi Assotsiatsioon.
Projekti toetavad ka Eesti kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Rahvusvaheline Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA), Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA), Infotehnoloogia Liit ning  PROLOG.

Seotud lood

Uudised
  • 11.02.11, 12:42
Logistikud meelitavad Soome tööstureilt Eestisse töökohti
Eesti Logistikaklaster kaasab Soomest välisinvesteeringuid, millega luuakse Eestisse 1000 uut kõrget lisandväärtust loovat töökohta.
Uudised
  • 14.06.10, 14:52
Täna sünnib Eestis 20mln kroonine logistikaklaster
Täna loovad rida logistikafirmasid, kõrgkoole ja erialaliite viit tegevusala hõlmavat Eesti logistikaklastrit, teatab Logistika ja Transiidi Assotsiatsioon.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele