Selle aasta märtsi kosuvas uute sõiduautode müügis sai juhtpositsiooni Toyota, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Üle viie kuu paremat tulemust ja kasvu tõotav uute sõiduautode müük Eestis tegi märtsis kõikse popimaks uueks sõidautoks Toyota. Teiseks jäi Škoda, kolmandaks Honda. Vahepealset suhtelist edunumbrit Daciat ei müüdud ühtegi.
Liigiti oli sõiduautodest märtsis hinnatuim väike keskauto (200 tükki), järgmine oli keskauto (159), siis tuli aeglustita maastur (99). Väikeautosid müüdi 80, mahtuniversaale sõiduauto baasil 42 ja kaubiklu baasil 32. Aeglustiga maastureid läks müügiks 18, suuri keskautosid samuti 18, miniautosid 4. Maha müüdi ka 1 luksauto.
Märtsis Eestis müüdud uute sõiduautode pingerida TOP10
Toyota 101
Škoda 70
Honda 60
Citroen 55
Ford 48
Mazda 30
Subaru 30
Nissan 29
Peugeot 26
Chrysler 23
Seotud lood
Esimene kevadkuu märts pani uute sõiduautode müügi Eestis kasvama. Ehkki eelmise aasta märtsile jääb tulemus alla, on müüginäitajad oktoobrist veebruarini ületatud, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.