Selle aasta märtsi kosuvas uute sõiduautode müügis sai juhtpositsiooni Toyota, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Üle viie kuu paremat tulemust ja kasvu tõotav uute sõiduautode müük Eestis tegi märtsis kõikse popimaks uueks sõidautoks Toyota. Teiseks jäi Škoda, kolmandaks Honda. Vahepealset suhtelist edunumbrit Daciat ei müüdud ühtegi.
Liigiti oli sõiduautodest märtsis hinnatuim väike keskauto (200 tükki), järgmine oli keskauto (159), siis tuli aeglustita maastur (99). Väikeautosid müüdi 80, mahtuniversaale sõiduauto baasil 42 ja kaubiklu baasil 32. Aeglustiga maastureid läks müügiks 18, suuri keskautosid samuti 18, miniautosid 4. Maha müüdi ka 1 luksauto.
Märtsis Eestis müüdud uute sõiduautode pingerida TOP10
Toyota 101
Škoda 70
Honda 60
Citroen 55
Ford 48
Mazda 30
Subaru 30
Nissan 29
Peugeot 26
Chrysler 23
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimene kevadkuu märts pani uute sõiduautode müügi Eestis kasvama. Ehkki eelmise aasta märtsile jääb tulemus alla, on müüginäitajad oktoobrist veebruarini ületatud, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.