Estonian Airi kommertsala asepresident Rauno Parras suhtub airBalticu baasijuttu rahuga, pealegi ei kao Estonian Air kuhugi.
Eile teatas airBaltic kavast avada Tallinnas oma baas, kust peaksid alates 1. juunist algama otselennud 8 sihtkohta. Enne 31. märtsi airBaltic veel plaane ei täpsusta.
Estonian Airi asepresidendil uuest baasist ja selle asukohast, tundub, vist suurt aimu polnud.
Vähemalt kahele küsimusele "Kui reaalseks seda sammu peab Estonian Air?" ja "Kas on teada, mis on see koht Tallinnas, kuhu airBaltic kavatseb rajada oma baasi?" vastust ei tulnud.
Küll aga küsimusele "Kas pole siin ohtu, et koos oma baasi avamisega hakkab airBaltic Tallinna Lennujaama dubleerima ja lõpuks kiskuma Tallinna Lennujaamalt turgu käest?" kostis ta järgmist:
"Baasi mõistet võib mitmeti tõlgendada - see võib tähendada ühe inimese palkamist, ühe lennuki baseerimist või peakontori kolimist - antud info põhjal on raske midagi kommenteerida."
Kas Estonian Air tunneb end ohustatuna?
"Estonian Air ei tunne end ohustatuna - meil on Eesti turul tegutsemise osas pea 20-aastane kogemus. Tallinna lennujaamast on aegade jooksul õhku tõusnud palju eri värvides lennukeid, kuid Estonian Air oli, on ja jääb," kõlas kindel vastus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov airBalticu enese Tallinna Lennujaama sisse sättimises midagi iseäralikku ei näe.
Juba juunist toimib Tallinnas airBalticu oma baas - mis, kus ja kuidas täpselt, sellest lubab lennufirma rääkida alles nädala pärast.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.