Deutsche Bahn (DB) ootab aeglast tõusu, viimase hiilgeaja tasemeni jõudmiseks peaks kuluma paar-kolm aastat, edastab Logistics Finland.
DB juhatuse liige transpordi ja logistika alal Karl-Friedrich Rausch tõdes, et enne 2012. või isegi 2013. aastat 2008. aasta tulemusteni ei jõuta.
Kui 2009. aastal langes DB kaubaveomahud 25%, siis alanud aastaks oodatakse kasvu 5%, seda siis DB Schenkeri ja DB Logisticsi osas.
Sellegipoolest Rauschi sõnul tuleb DB-l ka sellel aastal seista silmitsi tulude kahanemisega, seda eriti olukorras, kus just nüüd saabuvad firmasse 2007. ja 2008. aastal tellitud vagunid ja vedurid.
2009. aasta osas usub Rausch, et DB jäi kahjumisse. Samas näiteks eelmise aasta esimesel poolel teeniti kasumit 1,56 miljardit krooni.
Kui DB Schenker Logistics jääb 2009. aasta osas ilmselt kasumisse, siis DB Schenker Rail kahjumisse. Sellegipoolest kannatas ka esimene eelmisel aastal mahtude kahanemise all.
Seotud lood
Möödunud aastal ca 4 miljonit kasumit ning 320 miljonit müügitulu teeninud AS Schenker allub edaspidi Saksamaal asuvale emafirmale Deutsche Bahn Mobility Logistics AG.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.