General Motors (GM) otsustas eile peale korraga mitme ostupakkumise saamist veelkord kaaluda Saabi saatust, edastab Kauppalehti.
"Uurime, kas Saabi säilimiseks on olemas sobivaid lahendusi. Kui lahendusi ei leidu, hakkame Saabi lõpetama," teatati GM-ist.
Saabi saatus oli kaalukausil üleile ja eile Detroidis GM nõupidamisel.
Saabi juhataja Jan Åke Jonsson ja Rootsi riigi esindaja sõitsid eile GM peakorterisse arutama Saabi tuleviku üle. Erinevalt eelmisel nädalal öeldust, näitas nüüd valitsus üles soovi autotehase heaks midagi teha.
Autonduse turul levivad arvamused, et ega Saabist suurt asja saa, kuna selle taaskäivitamiseks läheks alagtuseks vaja sadu miljoneid dollareid ja aega palju kuid. Eelmisel nädalal taandus Saabi ostust rootslaste sportautode tootja Koenigseggs.
Seni on Saabi vastu huvi ilmutanud hiinlaste Beijing Auto Industry Corp., ameeriklaste investeerimispangad Merbanco LLC ja Renco Inc. Veel peaks huviline olema ka hollandlaste Spyker Cars.
Seotud lood
Kui General Motors (GM) otsustab läbirääkimiste tulemusel müüa Saabi hiinlastele, siis viimased viivad kaasa vaid autotootja brändi, lastes olemasoleva tehase põhja minna, edastab Taloussanomat.
Saabi praegune omanik General Motors (GM) otsustas müüa autofirma õigused ja tehnika hiinlastele, teatab Kauppalehti.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.