Lennuliiklusteeninduse AS-i puhaskasumiks selle aasta kümne kuu kohta kujunes 47 miljonit krooni võrrelduna eelmise aasta sama aja 62,3 miljoni krooniga ehk taandumine tuli 24,6%, teatab ettevõte.
2009. aasta esimese kümne kuuga teenis Lennuliiklusteeninduse AS ärituludena 178 miljonit ktooni ning arvestas ärikuludeks 113 miljonit krooni.
Ettevõtte rahavood äritegevusest on positiivsed 78 miljoni krooni ulatuses, omakapitali tootluseks kujunes 27,9% (p.a.).
2009. aasta kümne kuuga teenindas ettevõte 132 512 lendu, mis on 17 879 lennu võrra, ehk 11,9%, vähem kui 2008. aasta sama perioodil. Ülelennud vähenesid 6,4% võrra ning kohaliku liikluse langus oli tervelt 32%.
Kui varasematel aastatel ületas kasvutempo mitmekordselt Euroopa keskmist, siis nüüd on ka kahanemine kiirem - Euroopa lennuliiklus kahanes 7,6%.
Lennuohutuse jätkuva parendamise nimel jätkus sel aastal aktiivne lennujuhtide koolitamine ning stažeerimine. Vähendamaks lennujuhtide põuda tehti ettevalmistusi selleks, et 2010. aasta algul värvata uus grupp õpilasi ja suunata nad lennujuhi baasõppesse.
Ettevõte kümne kuu investeeringute mahuks seadmetesse ja süsteemidesse kujunes 28,3 miljonit krooni.
Seotud lood
Lennuliiklusteeninduse ASi rentaablus moodustas eelmisel aastal enam kui 25%. Aasta tagusega võrreldes on tulemus veidi tagasihoidlikum.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.