"Contimer saatis elektrooniliselt oma seisukohti kohtule ja ilmselt unustas meile ka saata," selgitas Eesti Raudtee jurist Tuuli Miser üleeile katkenud kohtuvaidlust Contimeriga.
Nii lükkuski kohtukäik Eesti Raudteele tundmata kirjade tõttu detsembrisse ja vaidlus lõpuni ei läinud.
Miseri seletusel sai tüli alguse 2007. aasta lõpust. Siis läksid Maardust teele plommitud vagunid kakaoubadega, sihtkohaks Ukraina. Need jõudsid üle piiri Lätisse, kuid Daugavpilsis avastati, et plommid olid lahti. Siis ilmselt ka kaup läinud. Sama asi kordu ka veebruaris 2008. Kogus kokku oli jämedalt umbes 65 tonni.
"Sisuliselt on see vaidlus Contimeri ja Läti raudtee vahel ja Eesti Raudtee vaatab vaid kõrvalt," nentis Miser.
Siiski ta tõdes, et kui kohtulahendina peabki Eesti Raudtee maksma Contimerile kahjutasu, siis nõuab esimene selle omakorda sisse lätlastelt. Viimased seni ei taha sjast kuuldagi.
Seotud lood
"Te küsite liiga palju küsimusi," pahandas Contimeri juhatuse liige Silver Aiaste katkenud kohtuteemaliste küsimuste peale.
OÜ Contimeri võlanõude teemaline tänane kohtuistung AS Eesti Raudtee vastu lükkus edasi 14. detsembrisse, teatas Harju Maakohtu kohtuniku Viivi Villemsoni kohtusekretär Marge Goldberg.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.