OÜ Contimeri võlanõude teemaline tänane kohtuistung AS Eesti Raudtee vastu lükkus edasi 14. detsembrisse, teatas Harju Maakohtu kohtuniku Viivi Villemsoni kohtusekretär Marge Goldberg.
"Istung lükati edasi, sest tõendid olid kostjal jäänud tähelepanuta," nentis ta.
Täna kell 10 Harju Maakohtu Kentmanni kohtusaalis alanud istung venis vaheaegadega päris mitme tunni pikkuseks. Hoolimata pikkadest aruteludest tulemuseni ei jõutud ja järgmine istung on 14. detsembril.
Kahe firma vahelise tüli põhjuseks on teel Ukrainasse kadunud kaup, mille eest Contimer nõuab Eesti Raudteelt 2,7 miljonit krooni. Nõude aluseks on rahvusvahelise kaubaveo eeskiri (SMGS), mis paneb vastutuse teel oleva kauba eest vedaja õlule.
Seotud lood
"Te küsite liiga palju küsimusi," pahandas Contimeri juhatuse liige Silver Aiaste katkenud kohtuteemaliste küsimuste peale.
Möödunud aastal Äripäeva Ekspedeerimisfirmade TOPi võitnud Contimer OÜ nõuab Eesti Raudteelt kadunud kauba eest eest 2,7 mln krooni.
"Contimer saatis elektrooniliselt oma seisukohti kohtule ja ilmselt unustas meile ka saata," selgitas Eesti Raudtee jurist Tuuli Miser üleeile katkenud kohtuvaidlust Contimeriga.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.