Suvel Läänemerel väidetavalt kaaperdatud kaubalaeva Arctic Sea omanik, Soome kompanii Solchart Management juht teatas ettevõtte kodulehel pankrotist.
Firma direktor Viktor Matvejev märgib, et laostumiseni viis Venemaa prokuratuuri uurimiskomitee tegevus. Matvejevi kinnitusel suhtles kompanii septembris korduvalt uurijatega, et arutada ühise koostöö üksikasju. Paraku ei tundnud uurijad hiljem laeva omaniku vastu huvi ning katsed uurijatega ühendust saada jooksid liiva. Kujunenud olukorras ei jäägi laeva omanikul muud üle kui pankrot välja kuulutada, vahendas ERR Matvejevi pressiteadet.
Kompanii põhjendab tekkinud olukorda ka asjaoluga, et laeva töökorda viimiseks ning ekspluatatsiooniks ning ka tekkinud ka võlgade kustutamiseks on vaja raha.
Arctic Sea, mis ametlikult vedas 1,3 miljonit naela väärtuses puitu Soomest Alžeeriasse, kadus 24. juulil. Laev avastati 17. augustil Aafrika lähedalt ning vahistati kaheksa väidetavat kaaperdajat, kes astuvad Moskvas kohtu ette.
Venemaa on korduvalt lükanud ümber väited, et laeval veeti salajast lasti ning on kinnitanud, et laeva kaaperdasid kurjategijad, sealhulgas mitu Eesti elanikku, kes nõudsid miljonit Inglise naela.
Seotud lood
Vene Kaitseminister Anatoli Serdjukov teatas, et kolm nädalat kadunud olnud kauba-alus Arctic Sea leiti eile üles Lääne-Aafrika rannikult.
Malta omanikule ja soomlaste juhtimise all oleva kaubalaeva Arctic Sea võtsid kaaperdajad oma kontrolli alla möödunud nädalal pooleks ööpäevaks Ölandi ja Gotlandi lähedal Rootsi vetes.
2009. aasta juulis Läänemerel kaaperdatud kaubalaev Arctic Sea vedas tõenäoliselt keemiarelva valmistamiseks kasutatavat toorainet, arvavad Soome kriisiturvalisuse spetsialistid Timo Hellenderg ja Pekka Visuri, kes seda juhtumit uurisid.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.