Maailma üks juhtivamaid konteinerivedudekontserne Neptune Orient Lines teatas täna, et turul märgata olevatest taastumismärkidest lõpeb aasta kahjumis.
Singapuri riigifirma teenis tänavu teises kvartalis ligi kaks miljardit krooni kahjumit (möödunud aastal samal perioodil vormus tulemuseks veidi alla miljardi krooni kasumit). Poolaastatulemuseks kogunes üle nelja miljardi krooni kahjumit, vahendas Financial Times.
Kahanes ka teise kvartali käive, 38% võrra. Laevafirma põhjendas langust veohindade langemise ning viiendiku võrra vähenenud kaubamahtudega, mida vedas eest maailmakaubanduse jahtumine. Poolaastakäive andis järele 37% võrra.
Lisaks on liinidelt ootele võetud 15 alust, mida sel aastal sõitma ilmselt ei panda, samuti vähendas ettevõtte üle-ookeanivedudel ning Euroopa-Aasia liinidel.
Aastatulemuseks ootab laevafirma kahjumit, mis on esimene pärast 2002. aastat.
Siiski rõhutas ettevõtte tegevjuht Ron Widdows, et langus on poolaastaga stabiliseerunud ning on märgata esimesi positiivseid märke.
Seotud lood
Kuniks konteinerivedusid pakkuvad firmad oma turuosa suurusele keskendunud ärimudeleid ja -plaane üle ei vaata, ei maksa konteinerivedudes positiivseid muutusi oodata.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.