Alexela Logistics'i Norra terminali opereeriv Alexela Sløvåg sai kahe miljoni Norra krooni (NOK) suuruse trahvi, mille ettevõte vaidlustab.
Alexela Sløvåg juhib tähelepanu, et terminalis toimunud plahvatus leidis aset enne terminali Alexela omandisse minekut, teatas ettevõte.
Ettevõtte teates seisab, et ühtlasi otsustas Norra majanduskuritegude talitus esitada kriminaalsüüdistused Vest Tanki (Alexela Sløåvg endine ärinimi) endiste juhtide Trond Emblem'i ja Jostein Berland'i suhtes kaheksas eri episoodis, mida Alexela Sløvåg on pidevalt taotlenud. Kuna Alexela Logistics oli omandanud juriidilise isiku, kelle omandis olevas terminalis plahvatus toimus, sai karistada ka ettevõte. Maksimaalne trahv ettevõttele võinuks Norra seaduste kohaselt ulatuda 10 milj NOK'ini, mistõttu näitab otsus, et süüdlasteks peetakse ettevõtte endisi juhte.
Päris kindlasti ei vasta ettevõtte teatel tõele täna ajakirjanduses esitatud väide nagu oleks süüdistuse saanud Alexela Slovåg juhid.
Kohtuotsus Alexela Sløvåg tsiviilnõudes kahjude hüvitamiseks terminali müünud Norra ettevõtja Trond Emblemi ettevõtetelt saab Bergeni kohtu esimese astme lahendi k.a. juuli alguseks. Kajunõude osaks on ka trahvisumma kompenseerimine Alexela Sløvåg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Norra keskkonnainspektsioon trahvis Alexela tütarfirmat 3,5 miljoni Eesti krooniga Sløvågi terminalis mais 2007 toimunud plahvatuse eest.
Norra kohus rahuldas Alexela Logistics'i Norra terminali opereeriva tütarettevõtte Alexela Sløvågi hagi ettevõtte endiste omanike vastu. Kohus mõistis terminali müüjatelt Alexela Sløvågi kasuks välja kokku ligi 160 miljonit krooni (91 milj NOK).
Alexela Paldiski kütuseterminali omanik Heiti Hääl kinnitab, et midagi keskkonnale või inimeste tervisele ohtlikku see ei erita ja kõik vastab normidele.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.