Brasiilia lennundusametnike teatel on Atlandi ookeanist leitud lennukitükke.
Vees hõljuvad metallitükid ja istmed leiti 720 kilomeetri kauguselt Fernando de Noronha saarestikust Brasiilia kirderannikul, vahendas CNN Brasiilia õhujõudude kõneisiku Jorge Marali sõnu. Võimalik, et tegemist on kaduma läinud lennu 447 jäänustega, ametlikku kinnitust sellele hetkel veel siiski ei ole.
Brasiilia uudistekanali Globo News andmeil asusid täna pärastlõunal avastatud leiud üksteisest 60 kilomeetri kaugusel. Samuti märkasid otsijad vees oranži palli, trummi ja valgeid objekte ning võimalikku õlilaiku.
Otsingurühmad kammivad praegu läbi suuri alasid Atlandi ookeanil. Hommikul uuriti Senegali vetes ka lennu 447 trajektooril lennanud Brasiilia lennufirma TAM piloodi vihjet "oranžidele täpikestele", mis viidanuks põlevatele lennukiosadele. Kinnitust see siiski ei leidnud.
Seotud lood
Vastused esmaspäeval toimunud Air France’i lennu 447 õnnetuse kohta lebavad Atlandi ookeani sügavustes.
Lennufirma Air France esindajate ja Prantsuse valitsuse ametnike sõnul on Atlandi ookeanil kaduma läinud lennukiga toimunud lennukatastroof, lennukit ja ellujäänud on vähetõenäoline leida.
Air France’i Brasiiliast Pariisi teel olnud reislennuk on Atlandit ületades kaduma jäänud.Viimaste teadete kohaselt sattus lennuk äikesetormi.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.