• 01.06.09, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Air France’i reisilennuk kadus Atlandi kohal

Air France’i Brasiiliast Pariisi teel olnud reislennuk on Atlandit ületades kaduma jäänud.Viimaste teadete kohaselt sattus lennuk äikesetormi.
Air France esindaja Francois Brousse ütle, et võimalik on, et lennuk sai välguga pihta, kui sattus tormi ja turbulnetsi meelevalda. Neli tundi pärast Rio de Janeirost lahumist saatis lennuk automaatse signaali elektriprobleemidest.
Reuters vahendas, et sõjaväe lennukid otsivad lennukit Brasiilia kirde rannikult. Sõjaväe esindaja Henry Wilson kinnitas, et lennukid tõusid õhu Fernando de Noronha saarelt.
Prantsuse transpordiminister Jean-Louis Borloo ütles, et tõenäoliselt on tegu õnnetusega ja ta välistas kaaperdamise, vahendas BBC News.
Lennuk lahkus Rio de Janeirost eile õhtul ja oleks pidanud täna kell 11.15 kohaliku aja järgi Pariisi saabuma (kell 12.15 Eesti aja järgi).
Õhulaevaga kadus kontakt eile õhtul. Brasiilia rannikul lennuki kadumaminekut kinnitas ka Brasiilia õhujõud. Otsinguid alustati rannikust ca 350 km kaugusel asuva saare Fernando de Noronha lähistel.
Ühe ametniku sõnul on võimalus, et tegemist on lennuki sideseadmete veaga, kuid see viga on väga haruldane, vahendab BBC AFP infot.
„Me oleme väga mures,“ lisas ta. „Lennuk kadus monitoridelt mitu tundi tagasi.“
Lennuk oli Airbus A330-200.
Prantsusmaa president Nicolas Sarkozy isiklikult läks lennujaama, et lohutada teadmata kadunute pereliikmeid ja lähedasi. Airbus A330 pardal oli 231 inimest, neist 15 meeskonnaliikmed, enamikus prantslased ja brasiillased.
Prantsuse valitsus lükkas lennukiröövimise hüpoteesi umber ja keskendas kõik jõupingutused lennuki asukoha määramiseks. Kõik viitab sellele, et lennuki võib leida Aafrika lääneranniku lähistel.
Tuleb hakata leppima halvima versiooniga juhtunust. Kõik viitab sellele, et on juhtunud õnnetus, ütles üks otsingus osalejatest. Küsimus on praegu selles, et mis tüüpi õnnetus juhtus. Kas toimus plahvatus õhus lennu ajal või juhtus kokkupõrge maandumisel. Oli kuidas oli, praegu on tõenäoline, et eluga pääsenud ei ole keegi.
Radariekraanilt kadus lennuk eile õhtul, kui Brasiilia rannikul radari nn levialast väljus. Atlandi ookeani radar ei kata, vahendas BBC.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.09, 17:16
Vrakiotsingud: musti kaste ei pruugitagi leida
Kaduma läinud Air France´i lennuki jäänuseid Atlandist otsivad päästjad nendivad, et lennuki vrakk ja pardasalvestused võivadki ookeani kadunuks jääda.
Uudised
  • 03.06.09, 12:38
Lennuõnnetuse põhjus - piloodi viga, torm või tehnikarike?
Üle-eile Atlandi kohal kadunuks jäänud ja ookeani kukkunud lennuki õnnetuse kohta levib mitu teooriat. Kokkusattumisena sai Air France viis päeva enne väljalendu pommiähvarduse Argentiina Prantsusmaa lennukile.
Uudised
  • 03.06.09, 18:45
Vrakiotsingute saak: 7meetrine lennukitükk ja 20km õliriba
Kadunud Air France´i lennuki jäänuseid otsijad avastasid täna uued jäänuste leiukohad ning suure keretüki.
Uudised
  • 25.06.09, 17:02
Air France`i lennu kapten ja stjuuard leitud ohvrite seas
Air France kinnitas täna, et merest leitud inimeste seas on ka lennu kapten ja stjuuard.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele