Smartpost Itella on nüüd SmartPosti – Baltikumi logistikasektori suunanäitaja. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele „I“. Ühtlasi lõppeb sellega Itella nime kasutamine.
„Smartpost Itella on olnud üks populaarsemaid kaubamärke Eestis. Meie eesmärk on ehitada veelgi tugevam bränd kõigis Baltimaades. Tarbijad eelistavad tugevaid kaubamärke ja ettevõtted valivad brände, mida nende kliendid armastavad. Igapäevaelu sujuvaks muutmine on põhjus, miks meie kliendid valivad SmartPosti. Meie jaoks on kõige olulisem pakkuda oma klientidele mugavat kliendikogemust, mida arendame järjepidevalt ka tulevikus,“ ütles ettevõtte Baltikumi juht Gediminas Mickus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid.
Rocca al Mare keskuses avas uksed Omniva postkontor, mille uudne kontseptsioon rõhub taaskasutamisele ja pakub kohapeal võimalust ise oma pakk teise ringi materjalidega ära pakkida. Lisaks klientidele mõeldud pakkeleti kasutamisele saab kohapealt soetada kõike pakkide ja kirjade saatmisega seotud tarbeid.
“Viimase nelja aastaga on pea kolmekordistunud e-kaupmeeste arv, kes saadavad oma pakke Eestist väljapoole. See näitab, et kui kohalikul turul on keerulisemad ajad, siis konkurentsis püsimiseks ja äri jätkusuutlikkuse tagamiseks otsivad ettevõtted võimalusi laieneda välisturgudele,” tõdes DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd.
Hinnasurve konkurentide ja palgasurve töötajate poolt langetas OÜ Itella Estonia mulluse ärikasumi allapoole miljoni euro piiri, ehk 969 000 eurole. Aasta varem oli see number 1,67 miljonit, mõned aastat veel varem teenis ettevõte ligi 4 miljonit eurot äritulu. Sama seis on konkurentidel ning vaatamata kasvavatele mahtudele muutub “vorstiviil” selles äris aina õhemaks.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.