• 08.10.24, 09:07

Verstonis toimuvad suured muutused: valmistutakse välisturgudele sisenemiseks

Verstoni välisturgudele laienemise ettevalmistamiseks korrastati ettevõtte struktuuri ja loodi Verston Grupp. Alates 7. oktoobrist 2024 kannab Verston Holding OÜ ärinime Verston Group OÜ.
Verston grupi juhatus: Jarmo Liiver, Veiko Veskimäe, Erkko Saluste, Jüri Tamm.
  • Verston grupi juhatus: Jarmo Liiver, Veiko Veskimäe, Erkko Saluste, Jüri Tamm. Foto: Verston Grupp
Ettevõtte juhi Veiko Veskimäe sõnul peab taristu ehituse ja korrashoiu sektor järgmise kümne aastaga muutuma oluliselt rohelisemaks, pakkudes samal ajal kasutajale mitmekesisemaid võimalusi ja suuremat väärtust. Nõudlus puhtama ja jätkusuutlikuma elukeskkonna ning multimodaalse taristu järele üha kasvab. “Ühelt poolt survestavad meid Euroopa Liidu kliimapoliitika ja kestliku arengu eesmärgid, teisalt suurenevad inimeste ja kogukondade ootused,” ütles Veskimäe.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.24, 15:21
Rail Baltic kuulutas ajaloolise miljardihanke välja
Eestit Euroopaga ühendava raudtee ehitamiseks soovib riigifirma luua alliansi ehitajatega. Tallinnast Iklani ulatuva raudtee ja osaliselt selle muldkeha ehitamine läheb maksma kuni 932 miljonit eurot.
Uudised
  • 08.03.24, 10:17
Verston alustab Rail Baltica Alu ja Juula maanteeviadukti ehitamist
Eesti üks juhtivaid teedeehitus- ja korrashoiu ettevõtteid Verston alustab koostöös Järelpinge Inseneribürooga märtsis Rail Baltica Juula ja Alu maanteeviadukti ning Kodila raudteerajatise ehitamist Raplamaal. Aprillikuus suletakse ehitusalas ajutiselt Rapla-Varbola teelõik ning liiklus suunatakse ümber.
Uudised
  • 16.05.24, 10:59
Verston alustab Kohila vallas Rail Baltica põhitrassi ehitust
Teedeehituse ja korrashoiu ettevõte Verston alustab mai lõpus koostöös Järelpinge Inseneribürooga Kohila vallas Rail Baltica põhitrassi ehitamist. Käesoleva lõigu ehitusega algab Euroopasse suunduva raudteetrassi rajamine Eestis.
Uudised
  • 11.09.24, 13:22
Verston hakkab ehitama Rail Baltica üht eripärasemat lõiku
Rail Baltic Estonia sõlmis täna lepingu trassi kõige eripärasema lõigu ehitamiseks, kus rööpad kulgevad osaliselt süvendis kuni 10 meetrit maapinnast allpool. 9,2 km pikkuse põhitrassi lõigu ehitus maksab 70,8 miljonit eurot ning selle rajavad ühispakkumisega hanke võitnud OÜ Verston ja OÜ Järelpinge Inseneribüroo. Lõik asub Rae vallas Soodevahe ja Kangru vahel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele