• 15.08.24, 14:42

Kriis Itaalia autoveosektoris: viiendik ettevõtetest on tegevuse lõpetanud

Itaalia seisab silmitsi kriitilise veoautojuhtide puudusega, mis kujutab endast märkimisväärset ohtu riigi maanteetranspordi sektorile, mis vastutab 80% riigi kaupade transpordi eest. Viimase kümnendi jooksul on tegevuse lõpetanud juba 20% ettevõtetest.
Probleemi süvendavad vananev tööjõud ja noorte vähene huvi veokijuhi karjääri vastu.
  • Probleemi süvendavad vananev tööjõud ja noorte vähene huvi veokijuhi karjääri vastu. Foto: Flickr
CGIA Uurimisbüroo aruande kohaselt on Itaalias täitmata 22 000 töökohta ning see arv on eeldatavasti märkimisväärselt kasvamas. Põhjuseks tõsiasi, et suur osa tööjõust on juba pensionieas.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.24, 11:29
Võru Trans lõpetab transpordiäri: „selline madala kasumlikkusega äri lõppeb Eestis“
1993. aastal asutatud transpordifirma Võru Trans koondab 14 töötajat, selgub Töötukassa andmetest. Kuigi Töötukassale esitatud teates on märgitud, et koondamiste põhjuseks on tegevuse ümberkorraldamine, kinnitas Võru Transi üks omanikest Toomas Pihu Ärilehele, et transpordiäri lõpetatakse ja ta usub, et sellise madala kasumlikkusega äril pole Eestis perspektiivi.
Saated
  • 12.08.24, 16:43
DSV Estonia juht: transpordisektor on saastav ja sellega tuleb tegeleda
Saates kuulete tippjuht Alvar Tõrukest rääkimas kliima ja keskkonnaga seotud muredest, millega peab transpordisektor võitlema.
Uudised
  • 13.08.24, 08:30
Kaup liigub laevalt lennukisse: Hiina-Euroopa liinil alustas Usbekistani lennufirma
Vaatamata juuli keskel toimunud ulatuslikule IT-rikkele pole miski suutnud õhukaubavedude aina kasvavat turgu mõjutada, nendib TAC Indexi toimetaja Neil Wilson juulikuises Balti õhutranspordi indeksi (BAI) kommentaaris. Äsja alustas Hiina-Euroopa liinil tegutsemist Usbekistani lennufirma Fly Khiva, Belgias asuva Liege lennujaama teatel on usbekid juba kolmandad uued tulijad.
Uudised
  • 26.07.24, 12:37
Uuring: elektriveokid pikamaavedudes on reaalsem kui arvatakse
Saksa innovatsiooniuuringute instituudi Fraunhofer ISI värske uuring analüüsis enam kui 200 allika põhjal nullheitega veokite hinnakujunduskomponente ja kulude tulevasi arenguid. Tulemused näitavad, et kõige lootustandvamad nullheitega tehnoloogiad on hetkel akutoitega veokid, mille hind on selges langustrendis. Lisaks pole nende kasutamiseks tarvis üldse nii palju laadijaid, kui Euroopa Liit on ette näinud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele