Teepiirete eemaldamine toob Rapla maanteel kaasa muudatusi liikluskorralduses
Esmaspäevast, 13. maist algab Tallinna–Rapla–Türi teelõigu km 17,6–24 taastusremont, mille käigus eemaldatakse teelõigult ka senine keskpiire. Teetööd toovad kaasa muudatusi liikluskorralduses.
Taastusremondi eesmärk on uuendada teel olevat asfaltkihti, parandada ebatasasused ning muuta sõidutingimused paremaks ja ohutumaks. Samuti eemaldatakse tööde käigus teelõigul km 17,6–21,1 olev keskpiire. Möödasõitude takistamiseks ja riskiohtliku liikluskäitumise ära hoidmiseks paigaldatakse pärast katte taastamist samale teelõigule kummipostid. Samuti tulevad rohekoridori lõigule metsloomade eest hoiatavad märgid ning lisatakse pikivahe hoidmise vajadusest teavitavad infotahvlid ja teekattele tuleb vastav märgistus.
Transpordiamet otsustas mitte jätkata Tallinna–Rapla–Türi maantee km-l 17,6–21 paigaldatud keskpiirde katseprojektiga ja piire eemaldada. See asendatakse painduvate püsttähiste, ehk kummipostidega.
Eesti üks juhtivaid teedeehitus- ja korrashoiu ettevõtteidVerstonalustab koostöösJärelpingeInseneribürooga märtsis Rail Baltica Juula ja Alu maanteeviadukti ningKodilaraudteerajatise ehitamist Raplamaal. Aprillikuus suletakse ehitusalas ajutiselt Rapla-Varbola teelõik ning liiklus suunatakse ümber.
Tee-ehitusfirma Verston ja Järelpinge Inseneribüroo sõlmisid esimesed Rail Balticu raudtee põhitrassi Raplamaa lõikude ehitamise lepingud, mille kogumaksumus on 107 miljonit eurot.
2023. aasta liiklusloendustulemuste põhjal suurenes keskmine liiklussagedus riigiteedel võrreldes 2022. aastaga 3,3% ehk 1038 autolt 1072 autole ööpäevas.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.