Eesti Raudtee uuendab Lagedi ja Aegviidu jaamades kontaktvõrku ning loob sellega võimalused rongidele sõita kuni 160 km/h.
![Elroni rong.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=fa3fc767-8dce-53a7-a6d2-7bcc6c8487d7&width=3840&q=70)
- Elroni rong. Foto: Andres Haabu
AS Eesti Raudtee avaldas hanke, mille tulemusena on plaanis täielikult uuendada raudtee kontaktvõrk Lagedi jaamast Aegviidu jaamani. Lagedi ja Aegviidu jaamade kontaktvõrgu ümberehituse projekt on üks osa suuremast raudtee elektrifitseerimise projektist, mille käigus laiendatakse elektriraudteed olulisel määral ja mis on rongiliikluse kiiruste tõstmise üheks oluliseks eelduseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmisel aastal muudetud graafiku kohaselt oleks pidanud Läti raudteedel vurama praegu 23 uhiuut Škoda reisirongi 32st tellitust, kuid tänaseni pole liinile jõudnud veel mitte ühtegi rongi. Kui need aasta lõpuks töös ei ole, kaotab Läti ELi kaasrahastuse. Tegu pole väikese summaga, jutt käib 114 miljonist eurost.
AS Eesti Raudtee sõlmis töövõtulepingu Tapa–Kaarepere lõigu raudtee kapitaalremonditööde ja kõverate õgvenduste ehituseks. Töövõtu partner on OÜ GoTrack ja lepinguline maksumus on 16,7 miljonit eurot. Töid rahastatakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Kliimaminister Kristen Michal allkirjastas raudtee tehnokasutuseeskirja muudatused, mille eesmärk on tõsta ohutust raudteel.
Piiriülene rongiliiklus Balti riikides on väga halb. Läti-Leedu piiri ei saa rongiga ületada ja ka Eestist Lätti ei ole otsest rongiühendust. On ainult üks päevane rongireis koos ümberistumise ja nelja tunnise ooteajaga piirijaamas, nendib Greenpeace`i koostatud uuring, milles võrreldakse Euroopa riikide lennu- ja raudteeühendusi.
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.