• 19.09.22, 10:21

Eesti Raudtee kuulutas välja Aegviidu-Tapa-Tartu raudtee elektrifitseerimise hanke

Ettevalmistavad tööd Tallinna-Tartu raudtee elektrifitseerimises on jõudnud punkti, kus on võimalik välja kuulutada hange Aegviidu-Tapa-Tartu raudteelõikude elektrifitseerimiseks, teatas Eesti Raudtee.
Praegu saab elektrirongiga sõita vaid kuni Aegviiduni.
  • Praegu saab elektrirongiga sõita vaid kuni Aegviiduni. Foto: Andres Haabu
2019. aastal otsustas Eesti Valitsus, et 2028. aasta lõpuks tuleb enamus Eesti raudteest elektrifitseerida. Esimene oluline vaheetapp selles projektis on elektrifitseerida raudtee kuni Tartuni 2024. aasta lõpuks. Nüüd on ettevalmistavad tööd jõudnud sellesse punkti, kus Aegviidu-Tapa-Tartu kontaktvõrgu ja veoalajaamade osas on võimalik välja kuulutada hange Aegviidu-Tapa-Tartu raudteelõikude elektrifitseerimiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.22, 09:22
Kauaoodatud Merevaigurong startis esimesele sõidule
13. septembri hommikul kell 9.28 väljus Muuga jaamast esimene Merevaigurong, ehk Amber Train, mis loob läbi Baltimaade uue raudteekoridori kontreilervedudeks Põhja- ja Lääne-Euroopa vahel. Rong toob plaanide kohaselt liiklustihedalt Via Balticalt ära enam kui 7500 veokit aastas.
Uudised
  • 06.09.22, 13:39
Eesti tellib juurde veel kümme elektrirongi
Valitsus kiitis täna heaks raudtee elektrifitseerimise projekti edasised prioriteetsed arengusuunad ning kümne uue elektrirongi soetamise Moderniseerimisfondist. Täiendava kümne rongi kogumaksumus on 90,7 miljonit eurot.
Uudised
  • 18.08.22, 09:06
Omavalitsused loobuvad kohtuteest ja loodavad raudtee ehitust alustatada taasterahastuga
Haapsalu linn ja Lääne-Nigula vald otsustasid mitte jätkata kohtuteed riigi vastu pärast seda kui Tallinna Halduskohus saatis tagasi linna ja valla kaebuse valitsuse vastu võetud otsuse kohta arvata Eesti taaste- ja vastupidavuskavast välja raudtee rajamine lõigul Turba-Risti. Valitsuse survestamisest aga jätkatakse.
Uudised
  • 26.08.22, 13:19
Tallinna–Keila raudteelõigu ehitustööd mõjutavad rongide liiklusgraafikut
Pääsküla jaamas ning Pääsküla ja Balti jaama vahelisel raudteelõigul toimub hetkel raudteeliikluse turvanguseadmete tehniline ümberseadistamine. Paralleelselt jätkub ka teise rööbastee ehitus Pääsküla ja Keila vahelisel lõigul, mis loob tulevikus võimaluse suurendada reisijaid teenindavate rongide arvu Keila–Tallinna liinil.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele