• 07.03.22, 11:14

Euroopa Liit kaalub Vene laevade keelustamist oma sadamates

Euroopa järgmiseks sammuks Vene agressioonile sanktsioonidega vastamises võib osutuda Venemaaga seotud laevadel Euroopa Liidu sadamatesse sisenemise keelamine, Eesti ootab liidu ühist otsust, mis võib kokku puudutada tuhandeid aluseid.
Tallinna Sadama sadamates peatub aastas ligikaudu 60 Vene lipuga alust, kuid sanktsioonid võivad puudutada hoopis laiemat laevade ringi.
  • Tallinna Sadama sadamates peatub aastas ligikaudu 60 Vene lipuga alust, kuid sanktsioonid võivad puudutada hoopis laiemat laevade ringi. Foto: Raul Mee
Kuigi kõik sanktsioonid ei ole veel töölegi hakanud, plaanitakse Euroopas juba järgmisi sanktsioone. Neljapäeval toimunud ELi poliitika- ja julgeolekukomitee istungil olid kõne all Euroopa sadamate sulgemine Vene laevadele ning Vene oligarhide perekondade ja usaldusühingute sihikule võtmine, kirjutas Politico.

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.22, 13:00
Maersk peatas konteinerveod Venemaaga
Laevanduskontsern Maersk teatas, et peatab sarnaselt mitmele teisele suurele laevafirmale ajutiselt kõik konteinerveod Venemaale ja Venemaalt. Osaluse müüki Vene sadamaoperaatoris Global Ports veel kaalutakse.
Uudised
  • 28.02.22, 12:29
Sõda Ukrainas: transpordihinnad mitmekordistuvad
FedEx ja UPS teatasid tarnete peatamisest Venemaale ja Ukrainasse, oma tegevuse Ukrainas on peatanud enamik suurematest Euroopa logistikettevõtetest. Lisaks on suur küsimärk Valgevene kohal, mille kaudu liigub suur osa raudteevedudest Aasia ja Euroopa vahel. Kõik kokku tähendab, et mere- ja lennuvedudes on oodata mitmekordset hinnatõusu.
Uudised
  • 02.03.22, 15:30
Euroopa suurimad logistikafirmad lõpetasid tarned Venemaale ja Valgevenesse
Euroopa suurimad logistikafirmad DHL ja Kuehne + Nagel AG teatasid, et peatasid Venemaale ja Valgevenesse minevate saadetiste vastuvõtu, kuna Moskva sulges Venemaa õhuruumi Euroopa Liidu riikidele. Varem on sama teatanud FedEx ja UPS.
Uudised
  • 30.11.21, 11:24
Laevanduse tulevikku ei päästa ei LNG, ega ka vesinik
Novembri alguses kirjutas Helsinkin Sanomat avastusest, mis tehti meteoroloogiainstituudi merejaamas Utö saarel: metaaninäit läks järsult üles, kui LNG-l töötavad laevad saarest möödusid. Gramm metaani soojendab aga kliimat 30 korda enam kui gramm süsinikdioksiidi. Kas LNG on ikka laevanduse tulevikukütus ja kui ei, siis mis see oleks?
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele