• 26.11.19, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevikus võib Eestis kasutada vaid põhjamaade kliimasse mõeldud talverehve

Alates 1. detsembrist 2022 peavad Eesti teedel sõivate sõidukite naastudeta talverehvid olema mõeldud põhjamaade kliimas kasutamiseks. Nõuetele vastavad rehvid on tähistatud märgiga, millel on kolm mäetippu ja lumehelves, teatab Maanteeamet.
Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
  • Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
Sellest aastast on talverehvide kasutamine kohustuslik ka kerega L6e (nn mopeedauto) ning L7e (nn ATV) kategooria sõidukitele. Endiselt peavad talvisel ajal talverehve kasutama M1 (kuni kaheksakohaline auto), N1 (kaubik, mille täismass ei ületa 3,5 t) ja O2 (haagis, mille täismass on üle 0,75 t, kuid ei ületa 3,5 t) kategooria sõidukid.
Naastrehvide kasutamine on lubatud 15. oktoobrist kuni 31. märtsini, talviste tee- ja ilmastikuolude esinemise korral võib naastrehve kasutada kuni 30. aprillini. Talverehvide kasutamine on kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele