Nii Tallinnas Balti jaama turu läheduses asuval raudteelõigul kui ka Tartus sadamaraudteel rongid enam ei sõida, kuid raudtee on siiski mõlemas asukohas veel alles. Eesti Raudtee likvideerib mõlemad raudtee lõigud järgnevate kuude jooksul ning annab maa linna kasutusse tagasi.
- Raudteid võetakse Tallinnas üles ühe, Tartus enam kui kolme kilomeetri jagu. Foto: Postimees/Scanpix
Tallinna linnas on planeeritud likvideerida pea ühe kilomeetrine Reisijate tänava raudtee, mis ühendab Balti ja Kopli jaama ning Telliskivi esimest raudteeülesõidukohta. Tööd algavad septembri lõpus ning kestavad orienteeruvalt oktoobrikuu lõpuni.
„Seoses rööbaste demonteerimisega Balti jaama hoone juures asfalteeritakse tänased raudteeülekäigukohad, mis viivad turule. Lisaks renoveeritakse Tallinnas sel aastal veel Kopli, Tööstuse ja Telliskivi raudteeülesõidukohad,“ kommenteeris Eesti Raudtee teejärelevalve juht Rein Ljäkin.
Tartu linnas likvideeritakse sadamaraudtee pikkusega 3,3 km, mis ühendab raudteejaama Emajõega ja poolitab Tartu linna. Likvideerimise käigus kaovad ära ka seal raudteel asuvad raudteeülekäigud koos tõketega ning raudteeülesõidukohad Võru, Tähe, Turu ja Sõbra tänavatel. Tööd algavad septembri teisel nädalal ja kestavad orienteeruvalt oktoobrikuu lõpuni. Lisaks korrastatakse septembrikuus Aardla tänaval Aardla-Petseri suuna raudteeülesõidukohal asfaltkatet.
„Antud raudteede likvideerimistega muutub liiklus elanikele nii kergliiklus- kui ka sõiduteedel sujuvamaks ja väheneb mürareostus,“ lisas Ljäkin.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.