Läti riik otsustas riigi ja erasektori koostöös ehitada 100 miljoni euro ulatuses maanteed, et päästa inimesed Riiast väljudes ummikus istumast.
- "Kui meie riigi teedeehituse eelarve on 100 miljonit eurot aastas, siis on ilmne, et me ei saa endale lubada ühe sellise tee ehitust, mis maksab 100 miljonit eurot. Ühiskonnale ei oleks vastuvõetav, kui pool kahe aasta eelarvest läheb ainult ühe tee ehitamiseks," rääkis Läti maanteeameti juhatuse liige Martins Lazdovskis. Foto: Erakogu
Inimesed, kes sõidavad Riiast lõunasse Kekava poole, istuvad iga päev pea 40 minutit ummikus, et läbida vähem kui 10 kilomeetrit. Probleemi peaks lahendama uus neljarajaline Kekava ümbersõit, mis saab alguse Riia kesklinnast, kulgeb Kekavast lõunasse ja kus saab sõita ka kiirusel 120 km/h. Läti maanteeameti juhatuse liige Martins Lazdovskis ütles konverentsi Infrasummit2019 infokirjas, et ümbersõidust saab Baltikumi kõigi aegade suurim avaliku ja erasektori koostöös (PPP) valmiv tee-ehitusprojekt.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.