• 12.07.19, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadamal jätkus kaupa ja reisijaid

Kaubaoperaatori PK Terminal turgutas teises kvartalis Tallinna Sadama kaudu veetud kaubamahtu, kuid poolaasta kokkuvõttes on mahud siiski miinuses.
Juunis alustas Eckerö Line’i laev Finbo Gargo liiklemist Muuga-Vuosaari liinil.
  • Juunis alustas Eckerö Line’i laev Finbo Gargo liiklemist Muuga-Vuosaari liinil. Foto: LIIS TREIMANN
Tänavu teises kvartalis läbis Tallinna Sadama sadamaid 5,3 miljonit tonni kaupa ja 2,9 miljonit reisijat, teatas ettevõte. Aastataguse teise kvartaliga võrreldes tähendab see 4,3% rohkem kaupa ja 0,1% rohkem reisijaid. Laevakülastuste arv suurenes 3,7% võrra, 2039 külastuseni.
Poolaasta kokkuvõttes aga vähenes Tallinna Sadama kaubamaht 0,8 % ja reisijate arv 2,7%, seisab teates.
Tallinna Sadama juhatuse esimehe Valdo Kalmu sõnul mõjutas teise kvartali kaubamahu kasvu enim puistlasti kasv, mis tulenes peamisel uue kaubaoperaatori PK Terminal poolt puistlastiterminali käivitamisest.
"Vedellasti maht õnnestus meil hoida eelneva aastaga samal tasemel, mis on jätkuvalt tugeva konkurentsi tingimustes väga hea saavutus," ütles Kalm.
Reisijate arv kasvas teises kvartalis eelkõige Tallinn-Helsingi liini mõjul, seisis ettevõtte pressiteates. „Märkame jätkuvalt nii Aasiast kui muudest kolmandatest riikidest pärit turistide külastuste arvu suurenemist kaksiklinnade Tallinna ja Helsingi vahel, mis on positiivselt mõjutanud meie reisijate numbrit. Loodame, et Tallinna Sadama, EASi, laevafirmade ja teiste turismiorganisatsioonide ühised jõupingutused Soome suunal kannavad vilja ja ka soomlaste huvi Eestisse reisimise vastu taastub,“ märkis Valdo Kalm.
Poolaasta kokkuvõttes vähenes esimeses kvartalis mitmete reisilaevade plaaniliste hooldustööde tõttu liinilt eemal viibimisest tekkinud miinus.
Juuni lõpus alustas Muuga-Vuosaari liinil liiklemist Eckerö Line’i laev MS Finbo Cargo, mis teenindab nii veokeid kui ka sõidukitega reisijaid, samuti asus sellel liinil sõidukitega reisijaid teenindama ka Tallink oma laevaga Sea Wind.
Muuga-Vuosaari liin pakub soodsamat võimalust kahe naaberriigi vahel liikuvatele inimestele kui ka loob mugavama ühenduse väljastpoolt Tallinna ja Eestit tulevatele sõidukiga reisijatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele