Kevadel korraldas Viking Line nimekonkursi, et leida nimi uuele ehitatavale kruiisilaevale. Kümne populaarseima kandidaadi seast valisid 30 000 inimest oma lemmiku ja selleks osutus Viking Glory.
Nimekonkursile laekus tuhandeid nimekandidaate Soomest, Rootsist, Ahvenamaalt ning kaugemaltki, teatab Viking Line. Finaali pääses 10 populaarseimat nime, mille hulgast valis 30 000 inimest välja oma lemmiku. Selleks osutus Viking Glory.
2021. aastal alustab Turu ja Stockholmi vahel liiklemist Viking Line’i uus kliima- ja keskkonnanutikas kruiisilaev. Laeva ehitatakse hetkel Hiinas, Xiameni laevatehases. Et sellele nimi leida, otsustas laevafirma kuulutada välja avalik nimekonkurss.
„Huvi nimekonkursi vastu on ületanud kõik meie ootused. On väga hea meel, et tuhanded inimesed on meile õige nime leidmisel appi tulnud. Ootame suure põnevusega uue laeva valmimist,“ ütles Viking Line’i äriarendusjuht Gustaf Eklund, kes on ühtlasi vastutav uue laeva ehitamise eest.
Kümne finaali jõudnud nime esimesed pakkujad saavad auhinnaks Premium taseme kruiisi uue laevaga. Esimesena Glory nime pakkunud osaleja saab peaauhinna, kruiisi kahele Viking Glory esmakruiisil, mis toimub 2021. aastal. Viking Line võtab võitjatega ühendust käesoleva nädala jooksul.
Uuele laevale pakkus nime ühtekokku 22 500 inimest, võidunime valimisel osales 30 000 inimest.
Viking Glory ehitusprojekti raames tehti ulatuslikku inseneri- ja arendustööd eesmärgiga luua ainulaadne uue põlvkonna reisilaev. Koostöösse on kaasatud mitmed tarnijad Soomest ja Euroopast. Uus laev projekteeriti eesmärgiga pakkuda avarat ja takistusteta vaadet marsruudile jäävale saarestikule. Suured panoraamaknad võimaldavad reisijatel kogeda saarestikku uuel moel.
Sisekujunduse autor on Rootsis tegutsev arhitektuuribüroo Koncept Stockholm. Koncept Stockholmi töö, mis kombineerib atraktiivselt Skandinaavia kergust ja mängulisust, jäi silma mitmete tuntud arhitektuuribüroode tööde seast.
Sisearhitektide abiga püüab Viking Line ühtaegu tagada kruiisireisijate – nii lastega perede kui ka konverentsikülastajate – rahulolu ning vastata kaubavedude nõuetele. Projektis on võetud arvesse ka rahvusvaheliste reisijate vajadusi, kes võivad saarestikku kogeda esimest korda elus.
TASUB TEADA
Viking Glory valmib 2020. aasta lõpuks
Alustab 2021. aasta alguses tööd liinil Turu–Ahvenamaa–Stockholm
Reisijate mahutavus: 2800 inimest
Kajuteid: 922
Meeskond: umbes 200 inimest
Pikkus: 218 meetrit; kogumahutavus: 63 000 tonni
Lastimaht: 1500 liinimeetrit
Jääklass: 1A Super
Kütus: veeldatud maagaas (LNG)
Ehitaja: Xiamen Shipbuilding Industry Co., Hiina
Koostööpartnerid: Wärtsilä, ABB Marine, Kone, Koncept Stockholm, Deltamarin, Almaco jne
Allikas: Viking Line
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.