• 15.04.19, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki liisinguautod ei pääse tagatiseta üle Venemaa piiri

Swedbanki teatel on Venemaa kehtestanud Swedbank Liisingule kuuluvatele sõidukitele piirangu ja neid ei lubata Venemaa territooriumile tagatisraha maksmata, kirjutab ERRi uudisteportaal.
Luhamaa piiripunkt.
  • Luhamaa piiripunkt. Foto: Väinu Rozental
Praegu saab Swedbank Liisingule kuuluv sõiduk Venemaa piiri ületada vaid juhul, kui piiril tasutakse deposiit sõiduki sisseviimise eest. Summa sõltub sõiduki ehitusaastast ja mootorimahust, keskmise auto puhul see võib ulatuda tuhandetesse eurodesse. Pärast auto väljumist Venemaalt deposiidisumma tagastatakse.
Venemaa tolliamet muutis läinud aasta lõpus seadust nii, et kui liisingufirma sõiduk ei ole tulnud Venemaalt tagasi ettenähtud tähtajal, siis märgitakse kogu ettevõte musta nimekirja. See tähendab, et kõik sama liisinguandja järgmisi sõidukeid lubatakse Venemaale ainult tagatisraha maksmise korral. Veebruaris saatis Venemaa toll samal põhjusel piirilt tagasi kõik Luminor liisingu autod.
Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele