• 12.08.18, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rongiõnnetuse põhjustanud veokijuht võib pääseda miljoninõudest

Kui pärast veebruarikuus Harjumaal Kulnas toimunud veoki ja rongi kokkupõrget teatas kindlustusfirma, et veokit juhtinud joobes meest võib oodata ees pea miljonieurone kahjunõue, siis ilmselt ta sellest pääseb.
2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis.
  • 2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis. Foto: Andras Kralla
„Oli oht, et rongiraam võib olla kõver. Meil ei ole küll ametlikku kinnitust, aga elame teadmises, et raam on sirge,“ ütles Elroni juht Olle Tischler Postimehele. Kui raamiga on kõik korras, siis on rongi taastamisel vähe tööd, sest katki läks üks aken ning rong vajab ka ülevärvimist.
Aimduse rongiremondi arvetest annab mõned päevad pärast Kulnat Kasemetsas toimunud õnnetus, kus raudteeülesõidule lähenenud džiip ei saanud pidama ja libises mööduvale rongile otsa.Pärast õnnetust tuli välja vahetada vaguni uksesüsteem ning teha kereremont. Need tööd läksid maksma 38 000 eurot.
Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele