• 20.10.17, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RB RAIL AS läheb üle elektroonilisele hankesüsteemile

Seoses muudatustega Läti riigihankeseaduses töötleb RB RAIL AS edaspidi kõiki Rail Baltica hankepakkumisi tasuta elektroonilises infosüsteemis ja selle e-pakkumiste allsüsteemis, teatas RB Rail.
RB RAIL AS läheb üle elektroonilisele hankesüsteemile
  • Foto: RB Raili koduleht
Elektrooniline hankesüsteem (e-hankesüsteem) on alternatiiv varasemale taotluste ja pakkumiste esitamise süsteemile, mis asendab täielikult paberipõhise pakkumiste esitamise süsteemi.
Vastavalt artiklile 39 ja Läti Vabariigi riigihankeseaduse üleminekusätetele peavad kõik Lätis registreeritud hankijad, sh RB RAIL AS, alates 1. oktoobrist 2017 tagama riigihangete taotluste ja pakkumiste elektroonilise esitamise juhul, kui hanke lepinguline väärtus on kaupade ja teenuste puhul 135 000 eurot või rohkem ja ehituspakkumiste puhul 5 225 000 eurot või rohkem.
RB RAIL AS kutsub oma võimalikke tarnijaid end e-hankesüsteemis registreerima, et saada juurdepääs e-pakkumiste allsüsteemile ning osaleda praegustes ja tulevastes hangetes. E-hankesüsteemi e-pakkumiste allsüsteemi kasutamiseks peavad kõik mitteregistreeritud kasutajad end e-hankesüsteemis registreerima ning looma kasutajaõigused, et e-pakkumiste allsüsteemi administreerida.
E-hankesüsteem peaks aitama vähendada nii halduskoormust kui ka menetlemisega seotud kulusid. Samuti aitab süsteem vähendada hankemenetlustele kuluvat aega ning tagab suurema läbipaistvuse. Uus hankesüsteem on osa Läti püüdlustest hea valitsemistava ja e-teenuste edendamiseks.
E-hankesüsteemi registreerimiskord:
Et end e-hankesüsteemis registreerida, peab tarnija piirkondliku arengu ametile esitama järgmised dokumendid:
e-hankesüsteemi kasutaja täidetud registreerimisvorm (allkirjastatud tarnija volitatud esindaja poolt);volitus kasutaja nimel e-pakkumiste süsteemi hallata (allkirjastatud tarnija volitatud esindaja ja volitatava administraatori poolt, st volituse peavad kinnitama kaks isikut).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele