• 12.10.17, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Lennujaamas lõppesid öised ehitustööd

Kaks aastat kestnud ehitustegevus Tallinna Lennujaama lennuliiklusalal on jõudnud lõpusirgele ning lõppenud on öised ehitustegevusest tulenevad lennuraja sulgemised, teatas lennujaam.
Tallinna Lennujaamas lõppesid öised ehitustööd
  • Foto: Julia-Maria Linna
Alates tänasest on Tallinna Lennujaamas kasutusel kaasaegne ja keskkonnasäästlik lennuvälja tuledesüsteem, mis tagab pilootidele parema nähtavuse halbade ilmastikutingimuste korral ning suurendab lendude regulaarsust.
Möödunud aastal kehtisid öised lennuliikluspiirangud 2. maist 16. novembrini, tänavu oli lennurada öösiti suletud viiel ööl nädalas alates 4. aprillist kuni oktoobri alguseni.
Tallinna Lennujaama käitusdirektori Einari Bambuse sõnul ei mõjutanud suuremahulised lennuliiklusala ehitustööd plaanilist lennuliiklust märkimisväärselt. „Lennuraja öine sulgemine mõjutas kahe aasta jooksul kokku 10 lendu, kuid sama perioodi jooksul toimus lennuoperatsioone üle 24 tuhande,“ märkis Bambus pressiteates. „Täname reisijaid mõistva suhtumise eest ning vabandame nende ees, kelle reisimist ehitustegevus mõjutas,“ lisas Bambus.
34 miljonit eurot maksnud ehitustööde käigus rekonstrueeriti olemasoleva lennuraja 20 aasta vanune kattekonstruktsioon, pikendati lennurada 3480 meetrini ning parandati ruleerimisteede ja õhusõidukite perroonialade süsteemi. Arendusprojekti eesmärgiks oli tõsta Tallinna Lennujaama lennuohutuse taset, tõhustada lennujaama keskkonnasäästlikku ja efektiivset käitamist ning leevendada lennujaama infrastruktuuri ebasoodsat mõju ümbritsevale keskkonnale läbi lennujaama keskkonnaseisundi parendamise.
Keskkonnaseisundi parendamiseks rajati lennuvälja idasuunale täiendav õhusõidukite jäätõrje ala, ehitati välja keskkonnanõuetele vastavad lumesulamisplatsid, rajati lumesulamisvete ärajuhtimis- ja monitooringusüsteemid ning ehitati nõuetekohane mootorite testimise ala.
Ehitustöid teostas peatöövõtjana Lemminkäinen Eesti AS ning ehituse maksumusest pool kaetakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi vahenditest.
Lennuliiklusala arendamine jätkub aastatel 2019 – 2020, mil lennuväljale ehitatakse täiendavaid õhusõidukite seisuplatse, lõunapoolne ruleerimistee ning jätkatakse keskkonnamõjusid leevendavate tugirajatiste väljaehitamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele