• 17.08.17, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva: klassikaline logistikamudel toiduvedude puhul ei toimi

Omniva on toiduvedude pakkumisega piloteerinud üle aasta ja seda Tallinnnas ning selle lähiümbruses, nüüdsest aga jätkavad jaeketid toiduvedudega iseseisvalt, teatas Omniva.
Omniva: klassikaline logistikamudel toiduvedude puhul ei toimi
  • Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht
Piloodi käigus on Omniva analüüsinud teenuse osutamise kulusid ja erinevate tööprotsesside efektiivsust ning jõudnud järeldusele, et konsolideerimine toiduvedude puhul efekti ei anna ja klassikaline logistikamudel selle äri puhul ei toimi. Lisaks on selgunud, et tarnepiirkondade laienedes ning sarnase logistikaprotsessiga jätkates ei oleks teenuse osutamine enam majanduslikult jätkusuutlik.
“Omniva on olnud ja on edaspidi logistkaturul innovatsiooni kõrgelt hindav ja just seepärast sellised piloteerimisi ette võetaksegi,” ütles Omniva pakiäri valdkonna juht Sten Argos pressiteates. “Antud piloot on andnud väga hea sisendi, kuidas tänapäeva logistilised protsessid peavad muutuma ning kui kiiresti muutuvad klientide vajadused erinevate teenuste tarbimisel.”
Arvestades senise koostöömudeli protsesse, selle alusel kujunevat teenuse hinda, partnerite soove teeninduspiirkondade ja muude teenuse osutamise üksikasjade osas ja iga jaeketi soovi ka oma brändinguga rohkem nähtaval olla, on igal ketil otstarbekam ise oma toiduvedusid korraldada.
“Teenus on lõppklientide hulgas populaarne ja toidukullerite töö sai klientide suurepärase tagasiside osaliseks. Turu arenedes ja praeguse piloodi kogemuste tulemusi analüüsides ei saa välistada, et Omniva võib tulevikus toiduvedude juurde naaseda. Seda siis juba eraldi sellise teenuse tarbeks üles ehitaud protsessi ja lahendustega,” kommenteeris Argos. “Oleme tänulikud oma kõigile partneritele, kellega saime piloodi koostöö raames areneda ja õppida. Kindlasti toetame ja aitame oma partnereid toiduvedudega jätkamisel.”

Seotud lood

Uudised
  • 20.09.17, 15:21
Omniva logistikakeskuse ehitab NOBE ja Eventuse konsortsium
Nordecon AS kontserni kuuluva ettevõtte Nordecon Betoon OÜ (brändinimi NOBE) ja Eventus Ehitus OÜ konsortsium sõlmis Omnivaga lepingu 13 000 m2 pinnaga logistikakeskuse ehitamiseks Tallinna külje alla Rae valda, teatas Nordecon.
Uudised
  • 24.08.17, 17:19
DPD alustas koos Prismaga kojuveoteenuse pakkumist
Kui Omniva teatas nädal aega tagasi, et toiduvedude pakkumine ei ole ettevõttele majanduslikult jätkusuutlik ning edaspidi toimetavad jaeketid kaupa kodudesse iseseisvalt, siis täna alustas Omniva konkurent DPD koostööd Prismaga ning pakub nüüdsest Eestis toidu kojukande teenust.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele