AS Nordecon ja Maanteeamet sõlmisid lepingu Tallinna ringteel kilomeetritel 0,6–2,8 teelõigu rekonstrueerimiseks. Lepingu raames ehitatakse 2+2 ristlõikega maantee, rajatakse Väo raudteeviadukt ning Veneküla tunnel. Tööde maksumus on koos käibemaksuga rohkem kui 13,7 miljoni eurot.
„Tallinna ringtee ehk riigitee nr 11 ümberehitamine jätkub ka sellel ehitushooajal – Nordecon asub rekonstrueerima Tallinna ringtee päris algust: kilomeetreid 0,6–2,8. Praegusest III klassi maanteest saab peale tööd edukat teostamist I klassi maantee,“ ütles Nordecon ASi juhatuse liige Avo Ambur.
„Tallinna ringtee olulisusest saavad aru kõik, kes sellel liiklevad – rekonstrueerimisega peab saavutama eelkõige liikluse vähenemise linnas ja ümbritsevates asulates sees, parema läbilaskvuse ning muidugi ka transiidi kiirenemise. Tallinna ringtee kuulub ka üleeuroopalisse TENT-T ehk Trans European Network–Transport võrgustikku, mille üks eesmärkidest on juba olemasolevad teed ja trassid muuta lihtsasti kasutatavaks ja tõhusaks.“
Lepingu käigus rekonstrueeritakse 2,25 km Tallinna ringteed: ehitatakse ümber 2+2 ristlõikega maanteeks, olemasoleva Väo raudteeviadukti asemele rajataksekaks uut teineteisest sõltumatut viadukti pikkusega ca 100m, põhitee alla rajatakse Veneküla tunnel ja koos tunneliga ca 300 m kergliiklusteid. Kokku paigaldatakse ca 83 000 m2 ulatuses uut asfaltkatet.
Ehitustööd valmivad 2018. aasta lõpus.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.