• 22.06.17, 11:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 aasta pärast tabab maailma pilootide põud

Lennutreenerid ja teised eksperdid hoiatavad, et kümne aasta jooksul tekib lennutööstuses väga suur pilootide defitsiit, vahendab Äripäev CNBCd.
10 aasta pärast tabab maailma pilootide põud
  • Foto: Harro Puusild
Teisipäeval avaldatud uuringus teatas Kanada firma CAE, et maailmal on vaja 2027. aastaks 255 000 uut pilooti. Sellega kataks ära pensionile minejad ja sektori kasvu.
CAE prognoosib, et 2027. aastaks kasvab globaalne reisilennukite arv 12 000 võrra, 37 000 lennukini. See tähendab, et maailmal on vaja kokku 440 000 aktiivset pilooti. Praegu on maailmas aktiivseid piloote vaid 290 000.
„Aasia-Okeaania regiooni nõudlus pilootide järele kasvab kõige enam, sest prognoositakse, et lennukite arv kasvab seal väga kiiresti. Põhja- ja Lõuna-Ameerikas on kõige enam aga piloote, kes lähevad pensionile.
„Lennufirmad ja nende treeningupartnerid peavad iga päev välja koolitama 70 uut pilooti (globaalselt), et lennukite arvu suurenemise ja pilootide erru minemisega toime tulla,“ kirjutati raportis.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele