AS Tallink Grupp vedas 2017. aasta mais 803 252 reisijat, mis on 0,7% võrra vähem võrreldes eelmise aasta maiga, seisab ettevõtte börsiteates. Veetud kaubaveoühikute maht suurenes 13,1% võrra 32 514 ühikuni ning veetud reisijate sõidukite maht vähenes 7,8%, 95 257 ühikuni.
- Megastar tuli Tallinn-Helsingi liinile jaanuaris. Foto: Tallink
Kõige enam on kaubamahud kasvanud Läti ja Rootsi vahel - peamiselt tänu sellele, et liinile lisati eelmise aasta lõpus teine laev juurde.
Eesti ja Soome vaheline kaubavedu on kasvanud eelmise aastaga võrreldes 15,7%, Eesti ja Rootsi vaheline 7,0%.
2017. aasta mais veeti AS-i Tallink Grupp laevadega reisijaid, kaubaveoühikuid ja reisijate sõidukeid järgmiselt:
Seotud lood
Tallinna börsil läheb suurem hulk raha liikvele, kui Tallinki müük viisil või teisel aset leiab, kirjutas Äripäev juhtkirjas.
Tallink Grupi väikeaktsionärid Charlie Viikberg ja Toomas Kivimägi on Tallink Grupi tänase börsiteate suhtes positiivselt meelestatud.
Jaanuari lõpus Tallinna–Helsingi liinile tulnud Megastar on tõusnud kõige suurema reisijate arvuga laevaks Läänemerel – poole aasta vältel on Megastariga reisinud ligi 1,1 miljonit inimest, mis on keskmiselt 6000 inimest päevas, teatas Tallink.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.