Tallinna linnavalitsus kavatseb aastaid linna teeninud merelaeva JUKU avalikule kirjalikule enampakkumisele panna, eelnõu kohaselt on laeva alghind 5550 eurot.
- Merelaev Juku Foto: laevjuku.ee
mis on mis
MERELAEV JUKU
Liik: merelaev
Ehitusaasta: 1954
Ehitaja: VEB Schiffswerft (Saksamaa)
Ümberehitus: S.M. Kirovi KK Laevaremondi Baas (Miiduranna) 1982
Tallinna omanduses alates 2000. a.
Teenindas aastaid Tallinn-Aegna laevaliini
Pikkus: 20,7 m (pukspriidiga 26,5 m)
Laius: 5,2 m
Süvis vööris: 1,8 m
Süvis ahtris: 2,5 m
Kogumahutavus: 71
Veeväljasurve: 90 t
Peamasin: neljataktiline reevers-reduktor-diiselmootor 4 NVD 26-2 võimsusega 135 hj (98 kW)
Kiirus: mootoriga 8,2 sõlme
purjedega 6,5 sõlme
mootori ja purjedega 9,5 sõlme
Tallinna Transpordiamet tegi linnavalitsusele ettepaneku merelaeva JUKU võõrandamiseks avalikul kirjalikul enampakkumisel, sest ei näe enam võimalust laevaga liinireise korraldada – laev ei vasta kvaliteetsetele liinireisi tingimustele, on amortiseerunud ja vajaks edasiseks kasutamiseks kapitaalset remonti, mis on kulukas ja ebaotstarbekas.
Tallinna Transpordiameti hinnangu kohaselt on merelaeva JUKU väärtuseks laeva korpuse utiliseerimisel saadav vanametalli maksumus. Maksumusele tuleb lisada tulu olemasolevate päästevahendite, navigatsiooniseadmete ja muu laevavarustuse müügist. Merelaev JUKU võõrandatakse koos laevas oleva vallasvaraga.
Merelaev JUKU kohta saab rohkem infot
siit.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.