Täna vaatas riigikogu majanduskomisjon üle Rail Balticu raudteeühenduse Eesti, Läti ja Leedu kokkuleppe tutvustuse. Kokkulepe on kavas allkirjastada 31. jaanuaril Tallinnas Balti riikide peaministrite kohtumisel.
- Rail Balticu eskiis Foto: Hendrikson & Ko
Riigikogu Reformierakonna fraktsiooni liikmed Toomas Kivimägi ja Kristen Michal kutsuvad valitsust seda kokkulepet sõlmima. „Rail Baltic on kordumatu võimalus vähendada geograafilises mõttes Eesti kui Euroopa Liidu ääremaa staatust,“ ütles riigikogu majanduskomisjoni aseesimees Toomas Kivimägi. Ta märkis, et Euroopa Liit on finantseerinud projekti juba üle 800 miljoni euroga.
Eelmise valitsuse majandus- ja taristuminister Kristen Michal rõhutas, et Rail Balticu raudteeühenduse loomisega tuleb kindlasti edasi minna. „Kui Euroopa ja Eesti jaoks põhimõtteliselt oluline plaan toppab, juuakse šampanjat mitte Tallinnas, vaid Moskvas. Julgustame valitsust juba otsustatud ühenduste plaaniga edasi liikuma,“ ütles Michal.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Eesti kodanikeühenduste ja vabakonna liikmed ning kolme Balti riigi tulevikust hoolivad kodanikud on algatanud allkirjade kogumise pöördumisele Eesti Vabariigi, Läti Vabariigi ja Leedu Vabariigi peaministrite poole seoses valitsuste sooviga allkirjastada 31. jaanuaril kiirustades, kuid samas pöördumatult siduvalt Eesti, Läti ja Leedu vaheline kokkulepe Rail Balticu raudteeühenduse arendamiseks, seisab pressiteates.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.