• 26.10.16, 21:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva astub gigantide mängumaale

Omniva sidusettevõte Post11 astub pikki samme nii ida- kui läänekaarel. Käpp on pandud Hiina e-kaubanduse 760miljardilise käibega meepotti. Vanas maailmas on Omniva lisaks Suurbritanniale kanda kinnitamas ka Saksamaal.
Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas
  • Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas Foto: Andras Kralla
Koostöös Hiina kuller- ja kaubandushiiu S.F. Expressiga sündinud Post11 teele pandud saadetiste arv on aastaga viiekordistunud. Algselt 500 ruutmeetrilt on kolitud 2600 peale. „Ka siin hakkab kitsaks jääma,“ tõdes Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas. „Aastas tehakse kümme miljonit saadetist. Iga nädal lendab kolm tšarterlendu Tallinna lennujaamast Hiina. Vastu tuleb vähemalt üks, kui mitte kaks lennukit päevas,“ kirjeldas ta veomahte.
E-kaubanduse tormiline areng
Viimased neli aastat on globaalne turg kasvanud keskmiselt veerandi võrra aastas. 2015 ostles veebis 1,4 miljardit klienti ning sektori käive ulatus 2,27 triljoni dollarini. „Tahame ka kaubavoogudest osa saada,“ selgitas Kärmas, miks otsustati nö toiduahelas kõrgemale trügida ja mitte leppida last mile (viimane miil – toim) kulleri rolliga Baltimaades.
Loe pikemalt Äripäevast

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele