Kui eelmisel aastal suutis Schenker klientide ja paremate hindade abiga kasvada, siis käesolev aasta kujuneb palju keerulisemaks, nentis Schenkeri tegevjuht Janek Saareoks.
2015. aasta saab maanteetranspordis olema väljakutseterohke. Jätkuvad sanktsioonid Venemaale muudavad seni toiminud kaubavoogusid ning tekitavad transpordiettevõtete seas hüperkonkurentsi, mis väljendub maanteetranspordi teenuse kasumimarginaalide languses. Madal kütuse hind ei kompenseeri suurenenud kulusid, mis on tingitud tööjõu- ja laevakulude kasvust.
Tänavuselt aastalt ootab ettevõte laoteenuste turu jätkuvat elavnemist. Eesmärk on suurendada kliendibaasi ja tõsta protsesside efektiivsust ning juurutada uus laotarkvara.
Eelmisel aastal oli IT valdkonnas peamiseks projektiks maanteetranspordis paberivaba saadetise kohaletoimetamise süsteemi käivitamine. Vähendamaks veelgi keskkonnakulu, rakendati kontoris dokumenditöötlus „pilves“, mis võimaldab kasutajatel väliseid paberdokumente lihtsal viisil digitaliseerida.Tänavuse aasta peamiseks arenduseks on uue logistikatarkvara kasutuselevõtt, mille eesmärgiks on tööprotsesside automatiseerimistaseme tõstmine ning valdkonna efektiivsuse kasvu tagamine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.