Logistika klubi tutvus Aasta turvalahenduse tiitli võitnud Transiidikeskuse uue turvasüsteemiga.
Transiidikeskuse territooriumi läbib päevas kesmiselt 400 veoautot. Uus turvalahendus mitte üksnes ei võta jälgimise alla kogu Transiidikeskuse territooriumi vaid aitab ka tootmist planeerida ja organiseerib sõidukite liikumist konteinerterminalis.
Turvalahendusse kuulub ka kõigi terminali sisenevate ja sealt väljuvate konteinerite pildistamine. See on aidanud Transiidikeskusel vabaneda klientide esitatud pretensioonidest. Transiidikeskuse juht Erik Laidvee rääkis, et konteinerite pildistamise süsteem oli saanud vaevalt 6 päeva töötada, kui Bremenhaveni sadamast tuli pretensioon, et Transiidikeskus on jätnud ühe konteineri laevale laadimata. "Saatsime neile pidlid konteineri eest- ja tagantvaatest, kuidas konteiner laevale tõsteti," jutustas Laidvee. "Võite ise arvata, mis neil neid pilte nähes Bremenhavenis toimus," muheles Laidvee. Tegelikult oli Bremenhavenis jäänud ühe konteineri vastuvõtt registreerimata. "Kaotasid konteineri ära. Suur terminal, ikka juhtub," nentis Laidvee.
Transiidikeskuse turvalahendusest saab lähemalt lugeda
SIIT ja videot vaadata
SIIT.
Logistika klubi Transiidikeskuses

32 fotot
- Logistika klubi Transiidikeskuses
- Foto: Tanel Raig, Martin Kivimäe
Seotud lood
Eile toimunud Turvakonverentsil kuulutas Eesti Turvaettevõtete Liit aasta parimaks turvalahenduseks ASi Saarte Liinid väikesadamate videovalvelahenduse. Eelmisel aastal kuulutati konkursil parimaks lahenduseks Transiidikeskuse turvalahendus.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.