Inimesed tahavad kuulda esinejat, kes tunneb teemat, teab, mis hakkab nende valdkonnas tulevikus toimuma, kes oskab rääkida sellest lihtsalt ja kes teeb seda huvitavalt ning elavalt.
Esinete Pärnus tarneahela konverentsil. Kui tuttav on teile tarneahela juhtimise teema?
Minu klientideks on paljud maailma juhtivad tootmis- ja logistikaettevõtted, kellel ma olen aidanud prognoosida oma valdkonna tulevikku ja kohandanud nende strateegiat. Sellised kliendid on näiteks Airbus, General Electric, Siemens, Ford, Toshiba, Nokia, GSK, Novartis, Unilever, Intel, Dassault Falcon, Fedex, DHL, Rexam, Tetrapak ja Ikea.
Olete nõustanud transpordihiiglasi, nagu näiteks KLM/Air France, FedEx, DHL. Mis valdkonnas?Näiteks tuleviku tootmine - miks mõned ettevõtted sulgevad praegu tootmist Hiinas ja toovad selle tagasi Poolasse või Mehhikosse. Kuidas muuta tarneahelat lihtsamaks, muuta logistikat paindlikumaks, vähendada tegevuse katkemise riski, jne.
Mis on teie arvates ettevõtete suurimad probleemid tarneahelate juhtimises?
Tarneahela juhtimises on vaja hoolikalt jälgida väga paljude asjade arenguid: muudatuste kiirus ja keerukus, võimalike ootamatute sündmuste toimumise risk ja selle mõju, vajadus muutuda efektiivsemaks ja kiirem reageerimisvõime. Väga suur valdkond on usaldusväärsus ja kindlustunne: kas ettevõte on suuteline ehitama kogu oma tuleviku sellele, et tal on igal ajal olemas õige toode õigel ajal õiges kohas ja õige hinnaga?
Mida soovitate lisaks oma Pärnu konverentsi ettekandele kuulata/vaadata tarneahelate juhtimise kohta?