TransPlaza keskkond transpordi- ja ekspediitoritele profiilide täitmiseks on avatud olnud nädala.
Transpordi- ja ekspediitorfirmad saavad nüüd keskkonnas märkida, milliseid riike nad teenindavad või kuhu soovivad nad uut äri ja klienti leida.
TransPlaza juhi Hans Alteri kinnitusel on Transplaza.com algus olnud tormiline. Kahe kuuga on liitunud üle 5000 kliendi ning hetkel liitub päevas keskmiselt 250 uut klienti. Müük on avatud Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Soomes, Rootsis, Taanis, Moskvas ja Valgevenes. Lähiajal plaanitakse võtta juurde mitu uut suurriiki nagu Hispaania ja Saksamaa. Aasta lõpuks peaks TransPlazaga olema liitunud üle 100 000 ettevõtte kellel on vaja kas saata pakki või kes tegelevad pakkide vedamise või vahendamisega, prognoosis Alter.
Aprilli alguses avab TransPlaza uksed kauba omanikele, keda ootab ees 10 000-ndeid veokeid üle Euroopa ja Venemaa, lubas Alter.
TransPlaza.com on interaktiivne veebikeskkond, mis toob ühte kohta kokku transporditeenuse pakkujad ja teenuse ostjad. Teenuse pakkujatel on keskkonna abil võimalik müüa oma vaba veopinda. Kauba omanikel aga leida keskkonnast sobivatel marsruutidel sõitvaid transpordifirmasid ning jälgida oma kauba liikumist onlines.
Seotud lood
GSMvalve tõi turule teenusepakkujaid koondava transpordilahenduse TransPlaza, mis loob logistika- ja veondusettevõtetele võimaluse vedude optimeerimiseks ja vaba transpordipinna müügiks.
Maailma suurimaks taksofirmaks nimetatav Uber lõi autoomanikele võimaluse müüa vaba kohta oma autos. GSMvalve korraldab sama ideega revolutsiooni kaupade transpordis.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.