• 15.01.15, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Palo lubab raudtee rahastamise lahendada järgmiseks aastaks

Majandus- ja taristuminister Urve Palo sõnul tuleb lahendused Eesti Raudtee finantseerimiseks leida järgmise aasta riigieelarves.
Kuigi raudteejuhid rõhutasid eelmisel aastal korduvalt vajadust leida lahendused raudtee ülalpidamiskulude finantseerimiseks hiljemalt 2014. aasta lõpuks, on riik otsustanud laheduste leidmise lükata järgmisesse aastasse. Äripäeva infolehele Transport ja Logistika 2015. aasta eesmärke tutvustanud Urve Palo ütles, et lahendused AS Eesti Raudtee tasakaalus eelarve ja  investeerimisvõimekuse tagamiseks tuleb leida järgmise, 2016. aasta riigieelarves ja 2017-2020 riigi eelarvestrateegias.
Palo ei osanud öelda, kas ja kui palju kaubamahud raudteel tänavu langevad. „Kaubamahu hulk ja vedude trend sõltub nii Eesti kaubanduspartneritest kui poliitilistest ja  maailmamajanduse arengutest. Seetõttu ei ole hetkel võimalik ette ennustada raudtee kaubavedude mahu kujunemist. Meile teadaolevalt koostas AS Eesti Raudtee 2015.a. eelarve kaubaveomahu arvestusega ca 17,3 mln tonni,“ teatas ta.
Reisirongisõidu kallinemise kohta möönis Palo, et piletihindade korrigeerimise vajadust hinnatakse uuesti eeldatavalt aasta teises pooles.
Urve Palo vastas küsimustele 2015. aasta eesmärkide ja võimalike arengute kohta transpordisektoris Äripäeva Transport ja Logistika infolehe jaanuari numbris.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.15, 16:32
Nõukogu kinnitas Eesti Raudtee kahjumis majandustulemuse
ASi Eesti Raudtee nõukogu kinnitas ettevõtte eelmise aasta majandusaruande, mille järgi oli raudteetaristu haldaja 2014. aasta kahjum 0,26 miljonit eurot.
Uudised
  • 19.12.14, 15:09
Eesti Raudtee palub riigiabi
Eesti Raudtee juht Ahti Asmann rääkis Vikerraadiole, et ettevõte ei saa riigi toeta enam hakkama.
Uudised
  • 19.12.14, 15:14
Eesti Raudtee jääb järgmisel aastal kahjumisse
AS Eesti Raudtee nõukogu võttis vastu 2015. aasta eelarve, mille puhaskahjum on 9 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele