26. augustil korraldab Äripäeva logistikauudised seminari, kus autopargi omanikele räägitakse võimalustest muuta autopark säästlikuks. Seminaril on kirjas juba üle 70 huvilise.
Päeva naelaks on teemad, mis aitavad teada saada, kuidas riik ettevõtete autoparkide arenguid toetama hakkab. Peatselt on avanemas Keskkonnainvesteeringute Keskuse välja antav 51 miljoni eurone meede. Põgusalt võib riigi plaanidest lugeda
SIIT .
Vaatluse alla tulevad elektri-, hübriid- ja surugaasi (CNG) autoparkide kogemuslood. Antakse nõu, millal valida ettevõttele hübriidmasinapark, millal muutub elektriautopark kasumlikuks ning millised on haldusteenusega saavutatud võidud. Samuti saab kuulda millal muutub haldusteenuse sisseostmine ettevõttele kasumlikuks. Mööda ei jää minemata CNG ja LPG masinate pihta käivatest müütidest uurides millised neist vastavad tõele, millised mitte.
Päev lõppeb praktiliste nõuannetega autopargi omanike puudutavatest seaduse muudatustest. Muudatustest, mis autopargi omanike ees ootavad saab lugeda
SIIT. Kuna jõustuvad seaduse muudatused sunnivad autopargi omaniku veelgi kriitilisema pilguga sõidupäevikuid jälgima, annab seminar osalejatele nõu, kuidas efektiivselt GPS-logistikalahenduste abil pidada maksu- ja tolliameti poolt aktsepteeritavaid sõidupäevikud.
Seminari programm26. august 2014
Säästlik autopark
Original Sokos Hotel Viru
09.30–09.55 Registreerimine ja hommikukohvMajandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Ando Leppiman Keskkonnainvesteeringute Keskuse ekspert Heiki Enok Gaznet juhatuse liige Kristjan Relvik Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat
09.55–10.00 Seminaripäeva avamine10.00–10.30 Taastuvenergia osakaalu saavutamine ja gaaskütus transpordis.
10.30–11.00 Kuidas KIK toetab biometaani kasutamist transpordikütusena.
11.00–11.30 Milline on CNG ja LPG masinate tasuvus.
11.30–12.00 6 müüti gaasiauto kohta.
12.00–13.00 Lõuna AVIS Baltikumi tegevjuht Hannes Põldvee Pernod Ricardi tegevjuht Rein Aksalu Kalevi büroojuht Kaire Kattai Kaitseväe Peastaabi logistikaosakonna tehnikajaoskonna ülem Raul Järviste
13.00–13.30 Millal muutub haldusteenuse sisseostmine ettevõttele kasumlikuks?
13.30–14.00 Kogemuslugu: Autopargi halduseteenuse sisseostmisega saavutatud võidud.
14.00–14.30 Kogemuslugu: Millal valida ettevõttele hübriidautopark?
14.30–15.00 Kogemuslugu: Millal on elektriautopark kasumlik?
15.00-15.30 Kohvipaus ATTELA Advokaadibüroo vandeadvokaat Marko Saag GSMvalve arendusjuht Tõnu Vahter
15.30–16.00 Seadusemuudatus: Mida peab autopargi omanik arvestama auto kasutamisel töövälisel ajal?
16.00–16.30 Kuidas aitab GPS-logistikalahendus maksuameti aktsepteeritavat sõidupäevikut pidada?
Osavõtutasu:
• Soodushind registreerimisel 30. juulini 159 eurot (km-ga 190,8 eurot)• Täishind 209 eurot (km-ga 250,8 eurot)• Kahe või enama isiku korraga registreerimisel ühest ettevõttest kehtib hindadele 5% soodustus
Seminarile registreeruda saab SIIT.
Lisainfot seminari kohta saab Martin Kivimäe, e-post
[email protected] , tel 5666 7056.
Seminari toetab Amserv Grupp
Osalejad:
Ahto Oja, Balti Biometaan
Aimar Lukk, Tallinna TehnikakõrgkoolAin Alliksaar, DHL EstoniaAivar Laurand, Tallinna LennujaamAlar Metsson, Toyota BalticAllan Pohlak, Reola GaasAlvar Vool, KeskkonnainspektsioonAndo Leppiman, Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumAndrus Tedremäe, Tallinna LennujaamAndrus Valma, RentestAnno Alamets, Tallinna LennujaamArgo Rebane, Hansarent / EuropcarArno Sillat, Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti LiitArti Männi, Moller Auto TallinnArtur Dianov, Reola GaasDanel Taur, Vana-Viru VVElmo Meier, Ragn-SellsErki Saar, Startrans BalticErvin Küttis, Kiviõli KeemiatööstuseHannes Põldvee, AVIS BaltikumHans Alter, GSMvalveHeiki Enok, Keskkonnainvesteeringute KeskusHugo Linholm, Reola GaasIndrek Aare, AssistorIndrek Sassi, Statoil Fuel & Retail EestiIndrek Varba, Eesti RaudteeIvo Kardmaa, KaitsevägiJaanus Mumm, Reola GaasJanek Parkman, JetgasJuuli Laanemets, ÄripäevJörger-Ooke Taniel, Paletti EestiKadi Taalberg, Viimsi VesiKaidi Jürma, SEB liisingKaire Kattai, KalevKalle Kasekamp, Eesti PostKati Kõrbe, Tallinna TehnikaülikoolKertu Karner, ÄripäevKristiina Klesment, Hansarent / EuropcarKristjan Relvik, GaznetKristo Kokk, Eesti RaudteeLea Kiivit, Silikaat GruppLeevi Jaanus, Tallinna SadamMaldon Ots, RentestMango Oras, Eesti EnergiaMarge Randmaa, Eesti GaasMargus Nõmmik, Amserv AutoMargus Viilberg, Moller Auto TallinnMarkko Riitsalu, Hansarent / EuropcarMarko Jõgis, Reola GaasMarko Rebane, OskandoMarko Saag, ATTELA AdvokaadibürooMart Jõgiste, Paletti EestiMarten Seepter, Eesti PostMartin Kivimäe, ÄripäevMeelis Kuusberg, PowersteelMeelis Uudmäe, Eltel NetworksMeljo Musto, MelsumMihkel Mäehans, DPD EestiNeddy Kramer, Edelaraudtee HalduseOleg Kuusik, Edelaraudtee HaldusePeep Otstavel, Eltel NetworksRaido Rosenfeld, ELKE AutoRaivo Aavisto, Amserv AutoRaul Järviste, Kaitseväe PeastaapRaul Kotov, Eesti GaasReet Kase, ÄripäevRein Aksalu, Pernod RicardRemo Kirss, DPD EestiRisto Laur, Amserv AutoTanel Raig, ÄripäevTiiu Piiriste, Small Business AccountingToomas Piller, TREV-2 GruppTõnis Plaan, KW Bruun BalticTõnis Vilu, Insurance broker servicesTõnu Karu, TänavapuhastuseUrmas Isok, Avis BaltikumVahur Randveer, BCS AutoValdik Uski, ELKE AutoVillu Reiljan, Silikaat Grupp
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.