• 13.03.14, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu tee-ehitaja värbab Eestis insenere

Hiljuti Tallinna-Tartu maantee uue teelõigu projekteerimiseks lepingu sõlminud Balti riikide suurim teeprojekteerimisettevõte Kelprojektas kavandab Eestis jõulist laienemist ning kümnekonna kohaliku inseneri palkamist.
Möödunud nädalal sõlmis BaltCapile kuuluv Kelprojektas maanteeametiga miljonieurose koostööleppe Kose-Võõbu teelõigu projekteerimiseks ning Tallinna-Pärnu-Ikla maantee ehitusprojekti ettevalmistamiseks.
Lisaks tegeleb Kelprojektas Eestis veel viie maantee ja ühe raudtee rekonstrueerimisega: Tartu ümbersõit, Lõuna-Eesti regionaalteede remont ning Rail Balticu Harju, Pärnu ja Rapla maakonna vahelise lõigu projekteerimine. Kõigi nende tööde koguväärtus on 2,57 mln eurot.
Praegu kuulub Kelprojektasele 20% Eesti teedevõrgu projekteerimisturust. Kelprojektase juhi Algimantas Medžiaušise sõnul on nende edukaks arenguks Eestis oluline mitte ainult äristrateegia, vaid ka koostöö tugevaimate kohalike partneritega. Näiteks RailBalticu raudteelõigu projektikonkurss võideti koos kolme Eesti ettevõttega.
Ettevõttes töötab rahvusvaheline meeskond, kuhu kuuluvad Leedu ka Eesti eksperdid. „Lühiperspektiivis loodame oma kohalolu Eestis tugevdada ja meelitada ligi rohkem kohalikke spetsialiste,“ nentis Kelprojektas Eesti üksuse juht Bruno Lill.
BaltCap’ile kuuluv Kelprojektas on Balti riikide suurim transpordi infrastruktuuride projekteerimisettevõtete grupp, mis teostab teevõrkude kommunikatsioonide, avalike hoonete ja insenervõrkude projekteerimistöid.
Ettevõte asutati 1956. aastal Kaunases. Tänaseks on Kelprojektas ellu viinud üle 6000 projekti. Ettevõtte kontorid asuvad lisaks Kaunasele ka Vilniuses, Klaipedas, Šiauliais ja Tallinnas. Grupis töötab üle 280 töötaja.
Kelprojektase projektid on pälvinud Leedu Tööstuskoja auhindu, nende hulgas Leedu esimene ühistranspordile eelisõiguse andev nutika ristmiku projekt Kaunases, Jakai ristmiku rekonstrueerimise tehniline projekt ja Rail Balticu raudteelõigu Marijampole-Kazlu Ruda-Kaunas remondiprojekt. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele