Tallinna tehnikakõrgkoolis toimunud teedeehituse konverentsil ütles kõrgkooli professor Priit Willbach, et Eesti teedehooldus on graafikust kolm-neli aastat maas, kirjutab Eesti Päevaleht.
Willbachi sõnul on põhimaanteede katendite vanus 13 aastat, tugimaanteedel 25 aastat, kohalikel teedel aga üle 30 aasta. Just 30 aastat peaks olema Eestis ühe tee eluiga. „Eesti valik on olnud teedehoiu süsteemne alarahastamine,” sõnas Willbach. „Kütuseaktsiisi laekumine on 2006. aastaga võrreldes kasvanud 1,5 korda, teedehoius kasutatavad vahendid 1,3 korda,” lisas ta.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.