• 03.12.12, 18:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kallas: MKM peab eelarvet muutma 

Majanduskomisjoni esimees Kaja Kallas ei osanud öelda, kui palju riik kavandatava veeteedetasu muudatustega maksu kogub, kuid märkis, et majandusministeerium peab eelarves arvutused ümber tegema.
"Tegelikult on niimoodi, et täna me otsustasime teistmoodi, kui oli majandusministeeriumi ettepanek, siis nad peavad arvutused ümber tegema. Peame leidma eelarvest need kohad, kuidas seda nüüd katta," vastas ta küsimusele, kui palju riik kavandavate muudatustega maksu kogub. Esialgu oli plaanis koguda järgmisel aastal kuni 20 mln eurot.
Kallase sõnul peaks see summa selguma kolmapäeval. "Siin on see eripära, et meie komisjon eelarvega ei tegele ja ministeerium peab need kohad leidma. Loomulikult me ei saa halvendada eelarve tasakaalu. Vaatame, mis edasi saab," märkis ta.
Riigikogu majanduskomisjon otsustas eelnõu muudatustega vähendada oluliselt veeteetasu, lisada soodustusi ja leevendada tasu maksmise korda võrreldes valitsuse algselt plaanitud muudatustega.
Samuti otsustas komisjon lükata seaduse jõustumine poole aasta võrra edasi - 1. jaanuarilt 1. juulile.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.12, 16:42
Üllar Raad: tasu tõusu viibimine hea
Esteve Terminal ASi juhatuse esimees Üllar Raad märkis, et majanduskomisjoni otsus leevendada veeteetasu tõusu on igal juhul positiivne. Kui muudatus oleks vastu võetud niisugusena ja sellises mahus, nagu esialgu plaaniti, hävitaks see konkurentsivõimet ning kahjustaks mainet.
Uudised
  • 04.12.12, 12:15
Berman: veeteetasu on ikkagi põhjendamatu
BLRT Grupp AS juhatuse esimees Fjodor Berman tõdes, et esialgse projektiga võrreldes võib riigikogu majanduskomisjoni otsust vähendada veeteetasu pidada leevenduseks, kuid seda ei saa nimetada põhjendatuks.
Uudised
  • 03.12.12, 18:33
DBT: valitsus lööb noa selga
DBT AS juhatuse esimees Vladimir Volohhonski ei nimetaks seda leevenduseks, et riigikogu majanduskomisjon otsustas eelnõu muudatustega vähendada oluliselt veeteetasu.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele