• 10.08.12, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Line võttis kasutusele uudse kütusega laeva

Viking Line laskis täna vette uue laeva, mis liigub uudse kütuse ehk veeldatud maagaasi (LNG – Liquid Natural Gas) jõul.
Laev hakkab liikuma kolme alternatiivse kütuse - traditsioonilise kütteõli, diisli või veeldatud maagaasi jõul, mis on ainulaadne lahendus sellise klassi laevade puhul. Laeva kere on hüdrodünaamiliselt optimeeritud kütusekulu vähendamiseks.
Energiatarbimise vähendamiseks töötavad laeva peamasinad diisli, gaasi ja elektri jõul.
Uudset kütust kasutava reisiparvlaeva M/S Viking Grace tippkiirus on 22 sõlme. Laeva pikkus on 214 meetrit. Aluse mahutavus on 2800 reisijat, kajuteid on 880, veoautodele on ruumi 1275 liinimeetrit ning sõiduautodele eraldi kahel tekil 1000 liinimeetrit.
M/S Viking Grace vahetab välja siiani Turu ja Stockholmi vahel opereerinud M/S Isabella alates jaanuarist 2013.
Tallinna ja Helsingi vahel opereeriv M/S Viking XPRS pikkus on 185 meetrit ning laev mahutab 2500 reisijat.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.13, 21:59
Viking Line uut tehnoloogiat tunnustati auhindadega
Viking Line lipulaev Viking Grace võitis laevatööstuse disaini- ja tehnoloogialahenduste konkursil Shippax Awards 2013 viis auhinda.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele