Viking Line laskis täna vette uue laeva, mis liigub uudse kütuse ehk veeldatud maagaasi (LNG – Liquid Natural Gas) jõul.
Laev hakkab liikuma kolme alternatiivse kütuse - traditsioonilise kütteõli, diisli või veeldatud maagaasi jõul, mis on ainulaadne lahendus sellise klassi laevade puhul. Laeva kere on hüdrodünaamiliselt optimeeritud kütusekulu vähendamiseks.
Energiatarbimise vähendamiseks töötavad laeva peamasinad diisli, gaasi ja elektri jõul.
Uudset kütust kasutava reisiparvlaeva M/S Viking Grace tippkiirus on 22 sõlme. Laeva pikkus on 214 meetrit. Aluse mahutavus on 2800 reisijat, kajuteid on 880, veoautodele on ruumi 1275 liinimeetrit ning sõiduautodele eraldi kahel tekil 1000 liinimeetrit.
M/S Viking Grace vahetab välja siiani Turu ja Stockholmi vahel opereerinud M/S Isabella alates jaanuarist 2013.
Tallinna ja Helsingi vahel opereeriv M/S Viking XPRS pikkus on 185 meetrit ning laev mahutab 2500 reisijat.
Seotud lood
Viking Line lipulaev Viking Grace võitis laevatööstuse disaini- ja tehnoloogialahenduste konkursil Shippax Awards 2013 viis auhinda.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.