Alates 2010. aastast gaasiautosid kasutav Eesti Post on suutnud mootorikütuselt säästa 45%. Postifirma tutvustab alternatiivkütusega autode kasutamise kogemust 3. mai Äripäeva Logistika klubis.
Eesti Post soetas esimesed surugaasil töötavad kaubikud 2010. aasta teisel poolel. Eesmärk oli vähendada kulutusi mootorikütusele ja kasutada keskkonnasõbralikumat transporti. Tänaseks päevaks on Eesti Posti autopargis 18 surugaasiga kaubikut ja nende arvu plaanitakse suurendada tankimisvõimaluste laienemisel. Saavutati ka kokkuhoiu eesmärk, kuna võrreldes samasuguste bensiinimootoriga kaubikutega on kokkuhoid mootorikütusele olnud 45%.
Kõik, kellel on mureks ettevõtte autopargi kulude vähendamine, saavad tulla tutvuma Eesti Posti kogemusega autopargi kulude vähendamisel. Lisaks gaasiautodele on kasutusele võetud ka GPS-süsteemid. Kogu autopargi kulud on tehtud investeeringutega vähenenud 10%.
Klubis toimub ka arutelu, kas alternatiivkütustega autodel on tarbesõidukitena tuleviku. Arutelul jagab kogemusi ka Eesti teise suurima kullerfirma DPD Eesti juht Tarmo Tael. DPD kontsernis on katsetatud erinevate kütustega töötavate autode kasutamist kommertssõidukitena. Automüüjate poolt osaleb arutelul ja räägib autotööstuse vaatenurgast alternatiivkütusega sõidukite pakkumisel ettevõtete autoparki AMSERV Sõpruse esinduse juht Andrus Valma.
Ürituse lõpus saab tutvuda ka Eesti Posti gaasiautodega ja logistikakeskusega.
Äripäeva Logistika klubi toimub 3. mail ASis Eesti Post, Pallasti tn 28, Tallinn. Algus kell 10.00 ja orienteeruv lõpp kell 12.30.
Logistika klubi: Kuidas vähendada ettevõtte autopargi kulusid – Eesti Posti gaasiautode ja GPSide kasutamise kogemus
10.00-10.15 Kogunemine10.15-11.00 Gaasiautode ja GPS seadmete abil autopargi kulud 10% väiksemaks- Kaido Padar, Eesti Posti administratiivdivisjoni juht- Margus Grünberg, Eesti Posti transpordi halduse juht- Martin Luts, Eesti Posti logistikateenuste tootmisjuht11.00-11.30 Arutelu: Kas elektri- ja gaasiautod on tarbesõidukitena sobilikud- Kaido Padar, Eesti Posti administratiivdivisjoni juht- Martin Luts, Eesti Posti logistikateenuste tootmisjuht- Tarmo Tael, DPD Eesti juht- Andrus Valma, AMSERv Sõpruse esinduse juhataja11.30-12.30 Tutvumine Eesti Posti gaasiautodega ja logistikakeskusega
Logistika klubis osalemine maksab 59 eurot (km-ga 70.80 eurot). Osalemiseks saab kuni 2. maini registreeruda
SIIT.
Seotud lood
Eesti Post on gaasiautode kasutusele võtmisega vähendanud kulusid kütusele 45%, selgus Äripäeva Logistika klubi Eesti Posti külastusel.
Logistika klubi Eesti Posti külastusel räägiti investeeringutest gaasiautodesse ja sellest saadud kütuse kulu kokkuhoiust. Üle vaadati ka postifirma logistikakeskus ning uuriti gaasikaubiku sisemust.
Turvafirma USS Security ostis autoparki viis LPG-gaasiga sõitvat patrullautot.
AS Eesti Keskkonnateenused täiendas autoparki üheksa LPG gaasiga varustatud Toyota Auris sõiduautoga, et vähendada autopargi kütusekulusid.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.