Sõidukite jälgimissüsteemide pakkujad, kes veel paar kuud tagasi pildusid ajakirjanduses teineteise suunas süüdistusi, on sõjakirve maha matnud - OÜ GSMvalve ostis ära OÜ Navirec turuosa Eestis ning kaubamärgi.
"Eesti turg on nii väike, et pole mõtet kakelda. Hoopis mõistlikum on ühendada oma jõud, et pakkuda kliendile paremat teenust," rõhutas GSMvalve ainuomanik ja juhataja Hans Alter. "Ma kutsun Eesti ettevõtjaid üles rohkem koostööd tegema. Näiteks ehitusturul."
Alles kaks kuud tagasi, 4. oktoobril kirjutas Äripäev, miks Navirec oli GSMvalve peale kaevanud tarbijakaitseametisse. Navcireci meelest oli konkurendi reklaam ajalehes halvustanud nende mainet ning eksitanud tarbijat. GSMvalve juht aga osundas omakorda Navireci 32 000 euro suurusele maksuvõlgnevusele ning heitis neile ette eksootilistele turgudele kippumist ning kodumaiste klientide unarussejätmist. Samas artiklis kinnitas Hans Alter, et nende prioriteet on koduturg ja et ta on jätkuvalt valmis ostma Navireci turuosa Eestis.
"Nad võtsid minuga ise ühendust," rääkis Alter nüüd ja lisas, et kuna läbirääkimistel jõuti kõiki rahuldava tulemuse ja hinnani, löödi käed. "Nad said ära tasuda kõik võlad ja laenud ning neil jäi piisavalt raha üle selleks, et arendada edasi oma toodet eksporditurgudel."
GSMvalve ja Navirec sõlmisid ostu-müügilepingu 1. detsembril. Eesti turul jääb tegutsema GSMvalve, ent ka Navireci kaubamärk ei kao koduturult kuhugi. GSMvalve võttis üle 8 Navireci töötajat.
Navireci asutajad jätkavad tarkvara arendamist ja tegutsemist eksporditurgudel ning muudavad lähima kuu jooksul senise ärinime OÜks Navirec Software. "Ma arvan, et kõik osalised on tehinguga väga rahul," jäi Navireci juhatuse liige Reigo Rusing napisõnaliseks. "Senine verine konkureerimine on saanud koostööks."
Hans Alteri andmeil muutus GSMvalve pärast konkurendi ülesostmist Eestis suurimaks sõidukite jälgimissüsteemi pakkujaks, kelle lahenduses on üle 10 000 sõiduki. "Kui arvestada, et Eestis on firmade nimel üle 350 000 sõiduki, siis meie teenindada on niivõrd väike turuosa," ütles Alter ja lisas, et seepärast ei pea nad ühinemiseks konkurentsiametilt luba küsima. "Küll aga on meil plaan tulevikus veel teisigi pisemaid ettevõtteid endaga liita."
Alteri kinnitusel tulevad nad järgmise aasta kevadel välja tarkvara uue lahendusega, milles on kasutatud mõlema firma parimaid väljatöötlusi. "Meie tugevaks küljeks on näiteks erilahendused väikese ja keskmise suurusega autodele, Navirecil on aga väga hea kütuseandmete pool," lausus Alter. "Kevadel pakume klientidele uut lahendust, mis arvestab nii suuri rekkasid kui ka väikseid ja keskmise suurusega masinaid ning erilahendusi, mis Eesti turu jaoks tehtud."
Seotud lood
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele