Sillamäe sadama külje all asuv veokite parkla, mida septembri esimestel päevadel pidulikult tutvustati, on oktoobri keskpaigast alates valmis veokite vastuvõtmiseks ja teenindamiseks.
Parkla töölehakkamisega muutus Narvas ka piiriületuskord veokitele. Oktoobri viimasel nädalal hakkasid kehtima muudatused piiriületuse järjekorras neile veokitele, mis ületavad maanteepiiripunkti Narvas.
Ehkki enne sedatekitasid siseministeeriumi nõuded Narva veofirmadele meelehärmi, sundides neidki Vene piiriületamiseks oma jäjrekorra ootamiseks sõitma Narvast Sillamäele, paistab, et oma pöördumisega ministeeriumisse suudeti absurdne olukord ära hoida. 25. oktoobrist kehtestatud korra järgi on enne Eesti-Vene piiri ületust veokid kohustatud läbima Sillamäe ooteala ehk Sillamäe Truck Stopi ja tegistreerima seal piiriületuse aja.
Erisus on tehtud aga Narva vedajatele. Veokid, mis alustavad teekonda Narvast või Narva linna lähiümbruses asuva kohaliku omavalitsuse territooriumilt, võivad selleks kasutada Narva linnas paiknevat Transservis-N-i ooteala. Veokid, mis liiguvad piiripunkti ilma eelneva registreerimiseta, saadetakse tagasi Sillamäe ootealale.
Sillamäe Sadama projektijuhi Heldur Vaher loodab, et Sillamäe Truck Stop avaldab positiivset mõju Eesti riigi mainele. "Eesti ei näi lääne veokijuhtidele enam niisuguse džunglina, kus parkima peab ei tea kus ja asjal käima põõsa taga," sõnas ta. Vaheri sõnul on Eesti jaoks veokite turvaparkla võrdlemisi uus nähtus, kuna Eesti erineb Lääne-Euroopast nii vahemaade kui liikluse tiheduse poolest.
Viimast kinnitab ka Transpordiametiühingu läbiviidud vaatlus põhimaanteedel eksisteerivatest veokiparklatest. Ametiühingu esimehe Peep Petersoni sõnul on olukord piltlikult öeldes nutune, sest turvalised ja veokijuhtide vajadustele vastavaid parklad on Eestis defitsiit.
Seotud lood
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele